زمان انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۹ -

مسئول ایمنی و آتش نشانی شهرداری ایزدشهر:

اجرای ۹۱عملیات توسط آتش نشانی ایزدشهر در سال جدید

مسئول ایمنی و آتش نشانی شهرداری ایزدشهر گفت: آتش نشانی ایزدشهر 158 عملیات در سال 98 اجرا کرد که 55 مورد اطفاء حریق و 103 مورد امداد و نجات که در مقایسه با 6 ماه اول سال 99 در 91 عملیات 45 مورد اطفاء حریق و 46 مورد امداد و نجات بود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،حسین غلامی در جمع خبرنگاران شهرستان نور و تبریک روز آتش نشانی اظهارکرد: آتش نشانی ایزدشهر ۱۵۸ عملیات در سال ۹۸ اجرا کرد که ۵۵ مورد اطفاء حریق و ۱۰۳ مورد امداد و نجات که در مقایسه با ۶ ماه اول سال ۹۹ در ۹۱ عملیات ۴۵ مورد اطفاء حریق و ۴۶ مورد امداد و نجات بود.

وی گفت: نیروهای آتش نشانی ایزدشهر با برنامه‌ریزی برای حفظ هر گونه عملیات در ارتفاعات کم و ارتفاعات بالا در زمان وقوع حوادث آمادگی لازم را دارند.

مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری ایزدشهر با اشاره به تمرین روزانه عملیات ورزشی برای آمادگی لازم با توجه به نوع حادثه افزود: تعداد هشت روز متوالی در ماه، روزانه ۳ ساعت تمرین عملیاتی انجام می‌شود و پس از آن تمرین بدنسازی و کار با وزنه از برنامه‌های آتش نشانی ایزدشهر است.

این مسئول با بیان اینکه سال ۸۹ شهرداری ایزدشهر میزبان آتش نشانی شهرهای ساحلی استان بود، اظهارکرد: تیم آتش نشانی ایزدشهر در این مسابقه مقام سوم را کسب کرد و سال ۹۲ نیز بار دیگر با دوتیم، میزبان استان شد که یک تیم مقام سوم و تیم دیگر مقام پنجم استان را کسب کرد.

غلامی با اشاره به مسابقات استانی به میزبانی ساری یادآورشد: تیم آتش‌نشانی ایزدشهر مقام سوم را به دست آورد و پس از آن برای اولین بار با حضور در مسابقات کشوری در یزد به رتبه بیست و دوم دست پیدا کرد.

وی با اشاره به مسابقات کشوری به میزبانی ساوه اظهارکرد: آتش نشانی ایزدشهر در تجربه دوم خود در مسابقات کشوری مقام هشتم را کسب کرد و در مسابقه استانی در تنکابن مقام دوم تیمی و در انفرادی به دو مقام دوم و چهارم دست یافت و از بین ۱۰ آتش نشانان برتر استان، چهار نفر از آتش نشانان ایزدشهری حضور داشتند و ۶ آتش نشان دیگر از ۱۳ نفر برتر استان بودند.

 

مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری ایزدشهر با اشاره به پخش مسابقات هوگام در شبکه استانی و شبکه شما به اسم تازه نفس تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی ایزدشهر در این مسابقه حضور داشتند و به مقام ششم مسابقه دست یافتند و موفق به کسب جایزه اخلاق نیز شدند.

غلامی با اشاره به ۱۶ پرسنل آتش نشانی ایزدشهر اظهارکرد: ۱۲ نیروی عملیاتی، ۳ اپراتور و یک مسئول در آتش نشانی ایزدشهر مشغول خدمت رسانی هستند که محمد مهدی حسین پور، غلامرضا حسین پور، افشین خاکپور از نیروهای اپراتور و مانی خاکپور، صادق بتوان، خلیل غلامی، صابر توسلی، قربانعلی شجاعی، شعبانعلی رفیعی، امیر رفیعی، سیف الله رنجبر، داریوش مفیدی فر، فرامرز خاکپور، مصطفی محمدی از نیروهای عملیاتی و حسین غلامی مسئول آتش نشانی ایزدشهر می‌باشند.

وی با اشاره به دریافت درجه آتش نشانی، محاسبه درجه شهرداری را مدرک تحصیلی، سابقه سنواتی، مدارک بین المللی یا ایثارگری نام برد.

 

مسئول آتش نشانی و ایمنی شهرداری ایزدشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آتش نشان خاطرنشان کرد: در حادثه پلاسکو ۱۶ نفر از همکاران آتش نشان در حال خدمت رسانی به شهادت رسیدند که امیدواریم شاهد حوادث تلخ برای آتش نشانان نباشیم.

گفتنی است حسین غلامی در سال ۸۶ در آتش نشانی شرکت نفت مشغول به خدمت بود که با آزمون کتبی و کسب نمره قبولی وارد آتش نشانی ایزدشهر شد و از سال ۹۱ مسئولیت آتش نشانی شهرداری ایزدشهر را نیز عهده دار شد.

لازم به ذکر است حسین غلامی در سال ۹۹ به عنوان کارمند نمونه شهرداری ایزدشهر نیز معرفی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۷ مهر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو