زمان انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت

اشتغال در راس نیازهای خانواده‌ها است

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت گفت: مردم شهر رویان با ادعای بنیاد مستضعفان در صدور سند و پروانه‌های ساختمانی دچار مشکل هستند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،ملاقات عمومی ولی الله فرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر با شهروندان رویان برگزار شد.

 

ولی الله فرزانه در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه عرفی نمایندگان اظهارکرد: پاسخگویی به ارباب رجوع یکی از وظایف نمایندگان خانه ملت علاوه بر قانونگذاری و نظارت است و ما تلاش می‌کنیم روزهای آخر هفته را در شهرستان‌های نور و محمودآباد پاسخگوی مطالبات و خواسته‌های قانونی مردم باشیم،امروز هم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر رویان این زمینه را فراهم کردند تا در خدمت مردم رویان و شهرستان نور باشیم.

 

وی با اشاره به بیشترین مطالبات و مشکلات مردم تصریح کرد: امروز اشتغال در راس نیازهای خانواده‌ها است و بیشترین خواسته مردم رویان هم در همین زمینه بود اما با ممنوعیت دستگاه‌های دولتی در جذب نیرو و رکود برخی شرکت‌ها اما تلاش می‌کنیم تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم را رفع کنیم.

 

نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد با بیان دو مشکل اساسی شهر رویان خاطرنشان کرد: مردم شهر رویان با ادعای بنیاد مستضعفان در صدور سند و پروانه‌های ساختمانی دچار مشکل هستند که با پیگیری‌های شهرداری و شورای شهر از گذشته گام‌های خوبی در این زمینه برداشته شد و ما هم وعده دادیم تا با همفکری مسئولان و ملاقاتی که با دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان منعقد می‌کنیم بتوانیم این مشکل چندین ساله مردم شهر رویان را هر چه سریعتر رفع کنیم.

 

فرزانه در ادامه یادآورشد: مشکل دیگر شهر رویان در تامین اعتبارات برای تکمیل پروژه‌هایی مانند برخی ابنیه‌ها و پل‌ها است که گره ترافیکی شهر رویان را حل می‌کند که تلاش می کنیم تا با پیگیری بودجه‌ای این مشکل اعتباری رویان را مرتفع کنیم.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد با اشاره به تنوع مطالبات مردم اظهارکرد: مشکل تامین برق تولید کنندگان، آموزشی، عقب نشینی معابر و… از جمله این مشکلات بود.

 

این مسئول در مورد ارتقای شهر رویان بیان‌کرد: ما و برخی از معتمدین شهر پیگیری‌هایی از قبل در این زمینه داشتیم این موضوع مشکلی برای شهرستان یا بخشی ایجاد نمی‌کند و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بتوانیم شهر رویان را به بخش تبدیل بکنیم و قطعا با بخش شدن شهر رویان شاهد استحکام روابط بین دو شهر رویان و نور خواهیم بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ مهر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو