زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۵ -

فرماندار نور:

اقتصاد مقاومتی خارج شدن اقتصاد ما از سیطره نفت است

فرماندار نور گفت: اقتصاد ما باید از سیطره نفت خارج شود که این موضوع در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ جلسه شورای اداری شهرستان نور با حضورنماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت برگزار شد.

هادی خنجری در این جلسه با اشاره به نقش رسانه‌ها اظهار کرد: رسانه‌ها پل ارتباطی مسئولان با مردم هستند و مسئولان می‌توانند از رسانه‌ها به عنوان یک فرصت استفاده کنند.

 

 

 

 

 

DSC03095

 

 

 

وی گفت:مسئولان با قلم رسانه‌ها می‌توانند علاوه برچالش‌ها، مشکلات و مطالبات مردم، عملکرد‌های خود را با قلم رسانه منتشر کنند اما برخی مسئولان شهرستان نور از زبان گویای رسانه‌ها غافلند.

فرماندار نور در سالروز توافق هسته‌ای با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند: نه برجام آن قدر بزرگ کنیم که بگوییم تمام خواسته‌های ما تأمین شد و نه آن قدر ضعیف کنیم که زحمات کسانی که در این عرصه تلاش کردند، نادیده گرفته شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: اقتصاد ما باید از سیطره نفت خارج شودکه این موضوع در حوزه اقتصاد مقاومتی است.

هادی خنجری با توجه به تخصیص حدود۴۳ درصدی اعتبارات تأکید کرد:مدیران دستگاه‌های اجرایی در حوزه‌های مختلف، مسئله تخصیص اعتبارات دستگاه‌های خود را پیگیری کنند.

 

 

DSC03100

 

 

 

 

 

وی در حوزه ساماندهی سواحل و افزایش طرح‌های ساحل سالم و پارک پاک در شهرستان نور افزود: کمیته فرهنگی ستاد ساماندهی دریا به ویژه چالش‌هایی که درهمه ما در حوزه فرهنگی در ساحل، جنگل و اماکن تفریحی باید احساس مسئولیت کنیم وبا تعطیلی ساعت اداری، مسئولیت مسئولان، تعطیل نمی‌شود.

فرماندار نور تصریح کرد: مسائل فرهنگی در سواحل، جنگل و اماکن تفریحی از دغدغه‌های بسیار مهم همه ماست و ورود مدیران و مسئولان شهرستان در اطلاع‌رسانی فرهنگی و تبلیغات در این زمینه کم‌رنگ است.

 

 

 

 

DSC03091

 

 

 

این مسئول با قدر دانی ازحضور فرمانده سپاه کربلای مازندران در شهرستان نور تصریح کرد: در حوزه اقتصاد مقاومتی مباحث بسیار خوبی مطرح شد.

هادی خنجری یادآور شد: یکی ازچالش‌هایی که درحوزه اقتصاد مقاومتی که نتوانستیم آن را عملیاتی کنیم این است که در گفتمان دولتی باقی مانده و هنوز به گفتمان ملی تبدیل نشده است، در اقتصاد مقاومتی نقش اساسی را مردم ایفا می‌کنند و مسئولان دستگاه‌ها در خط مقدم باید موانع را از سر راه سرمایه گذران بردارند،

وی گفت: باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی را با فرهنگ‌سازی و اقدام و عمل نهادینه کنیم و از چاش‌های شهرستان نور این است که سرمایه‌گذار در کلاف و پیچ وخم اداری این شهرستان دچار سردر گمی می‌شود.

فرماندار نور بر حمایت مدیران و مسئولان برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرستان نور تأکید کرد.

 

 

 

DSC03085

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو