زمان انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۹ -

پاکسازی حریم جاده پارک جنگلی کشپل+تصاویر

حریم جاده پارک جنگلی کشپل به مناسبت روز مازندران پاک با حضور فرماندار و مسئولان شهرستان پاکسازی شد.

به گزارش اسلام فیضی خبرنگار سرای نور،به مناسبت روز مازندران پاک، حریم جاده پارک جنگلی کشپل با حضور دکتر شادمان فرماندار نور،بخشدار چمستان،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر چمستان، شهردار رویان و مدیران شهرستان و نیروهای محیط زیست، شهرداری، رئیس ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد.

 

فرماندار شهرستان نور در حاشیه پاکسازی جنگل اظهارکرد: این مراسم به مناسبت هفته مازندران و طبیعت پاک مازندران برگزار شده است.

 

علی شادمان گفت: مسیر طبیعت زیبای لاویج که یکی از بهترین مناظر طبیعی خدادای در شهرستان نور است به آبگرم لاویج منتهی می‌شود،اگرچه زیرساخت‌های بسیار خوبی در حوزه پاکسازی این منطقه انجام شده است و در مجموع چیزی حدود ۱۰ محل با امکانات فلزی در حوزه پسماند تهیه شده است که اگر مردم زباله‌ای در ماشین دارند در طبیعت رها نکنند.

 

وی افزود: امروز در موقعیت پارک کشپل هستیم و باید از شهردار چمستان که زحمات زیادی کشیدند تشکر و قدردانی کنیم که محیط کاملا پاکیزه و زیبا است.

 

فرماندار نور تصریح کرد: امروز همه اینجا جمع شدیم تا هم پیام رسان باشیم و هم عمل کننده تا بتوانیم از محیط زیست بدرستی محافظت کنیم.

 

شادمان گفت:همه ما موظفیم تا در هر کجا با هر مسئولیتی نسبت به طبیعت پاک تلاش کنیم تا شان و شخصیت یک منطقه حفظ شود.

 

وی بیان کرد: توجه به زیبا شناسی و مواهب زیست محیطی و سلامت، از شخصیت مردم منطقه است و حفظ محیط زیست نیز از لازمه‌های توسعه هر منطقه‌ای است.

 

 

این مسئول خاطرنشان کرد: مدیرکل محیط زیست استان که چندماه قبل با عبور از این مسیر از مردم منطقه، بخشدار، شهردار و دهیاران قدردانی کرد و شهرستان نور را به عنوان یکی از شهرستان‌های پاک استان دانست.

 

شهردار چمستان هم در این مراسم با تقدیر از مشارکت مسئولین در امور شهری و حفظ محیط زیست گفت: نگاه و رویکرد ما امروز در مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر چمستان ناظر بر استقبال از طرح‌ها و ایده‌های ابتکاری و خلاقانه شهروندان و صاحبنظران حوزه مدیریت شهری است و سعی می‌کنیم از همه گروه‌ها و دسته‌هایی که با دغدغه حل مشکلات شهری و با هدف عمران و آبادانی شهر قدم پیش گذاشته و برای مشارکت در طرح های نوآورانه اعلام آمادگی می کنند استقبال کرده و از توانمندی‌های بالقوه آنان استفاده کنیم.

 

چمن آرا خاطرنشان کرد: امروزه در تمام دنیا مردم به اهمیت حفظ محیط زیست و پاسداشت طبیعت آگاه شده‌اند و امیدوارم ما نیز به توجه جدی به مشکلات زیست محیطی فارغ از هر گرایش و سلیقه ای در ترویج فرهنگ حفظ محیط زیست بکوشیم و شهر و محیط زندگی مان را پاک و زیبا به آیندگان تحویل دهیم.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۰ آبان, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو