زمان انتشار: ۱ مرداد ۱۳۹۵ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس:

حمایت از ولایت، امامت و رهبری در سال “اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل” استفاده از پتانسیل و نیروی انسانی توانمند است

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس گفت: حمایت از ولایت، امامت و رهبری را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل استفاده از پتانسیل و نیروی انسانی توانمند است و یاد آور شد : مشکلات باید شناسایی و مرتفع شود.

علی اسماعیلی در جلسه شورای اداری شهرستان نور با اشاره به سخنان رهبر فرزانه در بحث اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل اظهار کرد: تمام تلاش ما بر این است تا در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل در مجلس، مبنی بر تعالیم امامت و ولایت، در همان مسیر حرکت کنیم.

 

 

DSC03097

 

 

 

 

وی تصریح کرد: ما اقتصاد را علم کم‌یابی‌ها می‌دانیم که باید از منابع محدود حداکثر بهره را ببریم و باید تلاش کنیم تا با استفاده از منابع طبیعی و انسانی جامعه را بسازیم.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، اقتصاد مقاومتی را مقاوم ساختن اقتصاد کشور، در مقابل تهدیدات اقتصادی دشمنان جمهوری اسلامی ایران، نام برد و افزود: اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که از شکنندگی برخوردار نباشد و در شرایط خاص بتواند مقاومت کند.

 

 

 

DSC03096

 

 

 

 

 

این مسئول سهم هر کدام از مدیران را چه در کار فرهنگی و چه اجرایی در تحقق این شعار بسیار مهم  دانست و خاطر نشان کرد: برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید در۲ بخش تلاش کنیم، کار جهادی با نگاه امام(ره) و رهبر معظم انقلاب و دیگری اثر بخشی، که این ۲ مقوله را باید هم‌زمان دنبال کنیم و در حقیقت اقتصاد و جامعه را به بهره وری برسانیم.

علی اسماعیلی خواستار گزارش عملکرد چهارماهه امسال مدیران و دستگاه‌ها و اظهار کرد: با ارائه عملکرد چهارماهه مدیران و مسئولان، چالش‌ها و مشکلات دستگاه‌ها شناسایی و راه برون رفت از این مشکلات را پیدا می‌کنیم.

 

 

 

 

 

DSC03100

 

وی حمایت از ولایت، امامت و رهبری را در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل استفاده از پتانسیل و نیروی انسانی توانمند نام برد و یاد آور شد : مشکلات باید شناسایی و مرتفع شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت تأکید کرد: با رویکرد جهادی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و نهادها باید برای تحقق هدف رهبر معظم انقلاب در سال ۹۵ اقدام کنیم.

حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند با اشاره به وفات حضرت عبدالعظیم حسنی در جلسه شورای اداری افزود: برای توشه آخرت خود باید از فضای معنوی بهره مند شویم.

 

 

 

 

 

 

DSC03096

 

 

 

 

وی گفت: شرکت در نماز جمعه، نماد یک انسان مؤمن و متدین است و دشمن در صدد دست یابی به این خاک‌ریز بزرگ انقلاب است که اگر ما از نماز جمعه غفلت کنیم دشمن از آن غافل نمی‌شود.

امام جمعه نور با انتقاد از برخی مدیران شهرستان نور خاطر نشان کرد: مسئولان خدمت‌گزاران مردم هستند و مردم انتظار دارند مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران در نماز جمعه و جمع مردم حضور پیدا کنند.

حجت الاسلام امیری با تقدیر از زحمات سپاه ناحیه نور و نیروی انتظامی شهرستان نور در امر به معروف بیان کرد: این یک وظیفه شرعی است و همه مدیران باید در این امر شرکت کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو