زمان انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ -

خانه خبرنگاران شهرستان نور افتتاح شد+تصاویر

دفتر خانه مطبوعات شهرستان نور با نام «خانه خبرنگاران شهرستان نور» با حضور فرماندار، رئیس اداره ارشاد و تعدادی از مسئولان با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی افتتاح شد.

 

به گزارش نعمت الله مومنی خبرنگار سرای نور،فرماندار شهرستان نور که خود رسانه‌ای و از خانواده اصحاب خبر و خبرنگاران محسوب می‌شود و سهم به سزایی در این اتفاق خوب داشت، با همه مشغله و حتی جلسه مهم تصویری با استاندار دقایقی را در این جمع حاضر شد و باعذرخواهی کمبود وقت اظهار کرد: خبرنگاران شهرستان نور و کار آنان آنقدر برای من ارزشمند است که با هماهنگی از جلسه تصویری خارج شدم تا به جمع شما بپیوندم.

علی شادمان خطاب به مدیران و مسئولان شهرستان نور، افزود: قدر اصحاب رسانه این شهرستان و ارزش کار آن‌ها را بدانید که بسیار ارزشمند و قابل احترام است و از این قشر در کارهایتان کمک بگیرید که قطعا توفیقات بیشتری حاصل و نصیب خواهد شد.

وی تصریح کرد: خبرنگاران سبب پیشرفت و توسعه منطقه می شوند اما به رغم تلاش وافر برای توسعه منطقه گمنام هستند و وظیفه مسئولان است تا شرایطی برای خدمت رسانی بهتر خبرنگاران فراهم کنند.

این مسئول، خانه خبرنگاران را مکانی برای تضارب آرا و هم اندیشی رسانه ای بیان کرد و گفت: خبرنگاران می توانند با تضارب اندیشه، همدلی و همگرایی آینده خوبی را برای منطقه رقم بزنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور نیز، در این آئین اظهار کرد: خبرنگاران و جرايد نياز به محلی مجهز و نيز امكانات به روز دارند تا به واسطه اين امكانات بتوانند در امر اطلاع رسانی كوشاتر باشند.

داود فلاح، گفت: خانه خبرنگاران شهرستان نور می‌تواند کمک موثری برای ساماندهی امور مربوط به رسانه‌های شهرستان داشته باشد.

وی قول داد تا با کمک اداره کل ارشاد امکانات خوبی را برای تجهیز این خانه فراهم کند.

 

برخی از مسئولان نیز قول‌های مساعدی برای کمک به این خانه و حمایت از خبرنگاران دادند.

 

در آغاز کار آقای مهندس ایزدخواه مدیر کانون تبلیغاتی دیتا با طراحی و تکمیل دفتر خبرنگاران شهرستان نور،مجتمع‌های بخش خصوصی؛ مجتمع گردشگری دشت نور با مدیریت آقای گرجی و همکاری سرمایه‌گذاران این مجتمع(برادران‌سیروس کبیری) با اهدای کارت ورود رایگان یکساله و مدیریت مجموعه مهرگان با مدیریت آقای سالار با حمایت مالی ۱۰ میلیون تومانی در این راه پیشقدم شدند.

 

گفتنی‌ست اداره ورزش و جوانان اتاقی را برای دفتر خانه مطبوعات اختصاص داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ آبان, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو