زمان انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۹ -

ایجاد اشتغال با حمایت از همت‌های بلند؛

کارآفرینی به سبک ۳ برادر

توجه تعداد زیادی از کشورهای جهان به موضوع کارآفرینی در چند دهه ی اخیر موجب شده است تا موج جدیدی از سیاست های کارآفرینانه در اکثر کشورها ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،توجه تعداد زیادی از کشورهای جهان به موضوع کارآفرینی در چند دهه ی اخیر موجب شده است تا موج جدیدی از سیاست های کارآفرینانه در اکثر کشورها ایجاد شود. کشورهایی که در سال های اخیر توانسته اند به پیشرفت های چشمگیری در زمینه‌های مختلف اقتصادی و تجاری نایل شوند، همواره بیشترین عاملی که تاثیر چشمگیری بر موفقیت آن‌ها داشته است را مواردی مانند توسعه فرهنگ کارآفرینی، انجام حمایت‌های لازم از کارآفرینان، ارائه آموزش‌های مورد نیاز به آنان و انجام تحقیقات و پژوهش‌های لازم در این زمینه می‌دانند.

 

برادران مجید، حمید و وحید رضایی با همت مضاعف تلاش کردند تا با کمترین امکانات از سال ۹۷ کارافرینی کنند.

 

مجید رضایی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ما با اشاره به دغدغه‌های اشتغال اظهار کرد: در سال ۹۷ مجوز سازمان غذا و دارو، جهاد سازندگی و … را دریافت و در مکانی که در اختیار داشتیم کار بسته بندی حبوبات را با کمترین سرمایه آغاز کردیم.

 

وی گفت: دستگاه های این مرکز تولید به صورت قسطی تهیه شد و در این راستا برای ۱۴ نفر به صورت مستقیم اشتغال زایی شد که در این مرکز خانم های سرپرست خانوار نیز با ما همکاری دارند.

این کارافرین خاطرنشان کرد: کیفیت حبوبات برای ما بسیار اهمیت دارد و “دناوا” با بسته بندی محصولات باکیفیت توانست در شهرستان نور، استان مازندران و با نمایندگی در تهران بازار فروش خود را گسترش دهد.

رضایی با اشاره به حمایت مسئولان از کارآفرینان تصریح کرد: انتظار داریم تا مسئولان با تسهیلات مناسب از ما حمایت کنند تا بتوانیم با گسترش کار، نیروی کار بیشتری جذب کنیم و اشتغالزایی را افزایش دهیم.

وی گفت: بسیج سازندگی سپاه ناحیه نور در ارائه مشاوره، تهیه سفارشات و کمک در تبلیغات و بازار یابی و رفع موانع و مشکلات تولید و کمک در صدور مجوز حمایت های خوبی از این مرکز تولیدی داشته است.

این کارآفرین با اشاره به مجوز پشتیبان افزود: تولیدات حبوبات با کیفیت بالا را خریداری می‌کنیم که در راستای کمک به خرید تولیدات کشاورزی است و در مرحله بعد برای تمیز کردن بهداشتی حبوبات و بسته بندی از چند نیروی کار استفاده می‌کنیم و در آخر نیز با تبلیغات و بازاریابی در استان و خارج از استان بازارفروش این محصولات نیز رونق پیدا می‌کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۲ آذر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو