زمان انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۹ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تاکید کرد

هدر رفت ۳۲ درصدی آب در کشور/بسیاری از شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی فرسوده هستند

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: هدر رفت آب در کشور بین ۲۸ تا ۳۲ درصد است و بسیاری از شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی فرسوده هستند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،جلسه شورا محوری برای بررسی مسائل و مشکلات روستاهای سلیاکتی وایزخورده به میزبانی مسجد جامع سلیاکتی با حضور سعیدفرزانه نماینده مردم شهرستان‌های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، شادمان فرماندار شهرستان نور، ذوالفقاری بخشدار مرکزی، سجادی رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی و اعضای شوراهای اسلامی این دو روستا و دهیاران برگزار شد.

سعیدفرزانه در این جلسه اظهارکرد: هدر رفت آب در کشور بین ۲۸تا ۳۲ درصد است و بسیاری از شبکه‌های آبرسانی شهری و روستایی فرسوده هستند.

وی تصریح کرد: چون معضل کمبود آب در ساعات معینی است باید کارشناسی‌های لازم صورت بگیرد و مخزن آب متناسب با احتیاجات روستا تأمین شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: در خصوص زمین ورزشی چون عرصه به نام تربیت بدنی نیست باید بدنبال راه حل بود تا مسئله‌ی عرصه و عیان رفع شود؛ امروزه اگر به ورزش توجه کنیم به سالم ترین اوقات فراغت جوانان توجه کرده‌ایم.

رئیس شورای سلیاکتی نیز در این جلسه با اشاره به مشکل آبرسانی در زمان تعطیلات و با توجه به دریافت مجوز چاه و تأمین بودجه تصریح کرد: نبود وجود اماکن ورزشی برای جوانان، مشکل دپوی زباله در محل الیمالات، انتظار برای دریافت تسهیلات برای ۲۰۰۰ متر زمین جوانان با اهدای خیرین از مشکلات این روستاست.

دهیار ایزخورده در این جلسه به مشکل طرح هادی در زمین‌های روستا به دلیل وجود هاشورهای منابع طبیعی، مشکل آبرسانی، ترمیم شبکه ی برق رسانی روستا، مشکل پل روستای ایزخورده، کمبودها از لحاظ روشنایی جاده و اعلان‌های راهنمایی و رانندگی اشاره کرد

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۱ آذر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو