زمان انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ -

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس تاکید کرد

لزوم تقویت بودجه دانشگاه علم و صنعت واحد نور در سال آینده

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات امیدواریم ردیف عمرانی بودجه با رایزنی‌های صورت گرفته در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات امیدواریم ردیف عمرانی بودجه در سال آینده تقویت شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور،ولی الله فرزانه در جلسه با رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران و معاونین و همکارانشان به ‌منظور توسعه دانشگاه علم و صنعت واحد نور که در محل دانشگاه علم و صنعت ایران برگزار شد اظهار کرد: اراده لازم برای احیای دانشگاه علم و صنعت واحد نور بین همه مسئولان در شهرستان وجود دارد که با رایزنی‌های صورت گرفته در کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات امیدواریم ردیف عمرانی بودجه نیز در سال آینده تقویت شود.

 

 


نماینده مردم نور و محمودآباد در خانه ملت افزود: لازم است برای ساخت و تکمیل این دانشگاه، از وجود عده‌ای خیّر دانشگاه ساز که برای همکاری و کمک برای ساخت و تجهیز این دانشگاه اعلام آمادگی کردند، استفاده شود.

رئیس دانشگاه علم و صنعت ایران نیز در این جلسه اظهارکرد: دانشگاه علم و صنعت نور با داشتن چارت سازمانی مصوب و ردیف بودجه مستقل در حال کار است که در صورت همکاری مسئولان و تأمین بودجه لازم برای ساخت ساختمان جدید قابل توسعه است.

ذاکری گفت: تجربه دانشگاه علم و صنعت در واحدهای اقماری در نقاط مختلف کشور وجود دارد که در شهرستان نور هم در صورت وجود اراده لازم در مسئولان شهری با ایجاد رشته‌های مورد نیاز و متناسب با ذائقه دانشجویی و شرایط منطقه مثل کامپیوتر، مدیریت ساخت سازه‌های دریائی و غیره می‌تواند تکرار شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ آذر, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو