زمان انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ -

با رصد و اشراف در گشت‌های رضویون محقق شد؛

انهدام یک باند تهیه و تولید مشروبات الکلی در شهرستان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از کشف و انهدام یک باند تهیه و تولید مشروبات الکلی در این شهرستان خبر داد

سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به تلاش نیروهای گشت‌های عملیاتی و رضویون اظهارکرد: با رصد و اشراف عملیاتی یگان ضربت عملیات ویژه سپاه شهرستان نور یک کارگاه تولیدی مشروبات الکلی دست ساز در یکی از روستاهای این شهرستان شناسایی شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور تصریح کرد: مقدار تقریبی ۳ هزار لیتر مشروبات الکلی و آلات و ادوات مجرمانه در این عملیات کشف و ضبط و باند تهیه و تولید مشروبات الکلی منهدم شد.

دادستان شهرستان نور نیز در حاشیه معدوم سازی مشروبات الکلی کشف شده و قلیان‌های جمع آوری شده از اماکن عمومی در گفت‌ وگو با خبرنگاران اظهارکرد: با گزارشات مردمی و دستور قضایی، سپاه پاسداران شهرستان نور یک کارگاه تولید مشروبات الکلی در شهرستان شناسایی و باند تهیه و تولید مشروبات الکلی توسط یگان ضربت عملیات سپاه ناحیه نور منهدم شد.

قنبر قنبری گفت: ۳ هزار لیتر مشروبات الکلی منهدم و ۵۰۰ فرق قلیان از اماکن عمومی جمع آوری و معدوم شد.

 

وی افزود: قلیان مادر امراض است و بیماری‌های عفونی و ویروسی را به سرعت به اشخاص منتقل می‌کند که در چند سال گذشته با تلاش شبکه بهداشت، نیروهای انتظامی، سپاه شهرستان نور و با گزارشات مردمی تلاش شد تا استعمال قلیان در اماکن عمومی جلوگیری شود.

 

این مسئول تأکید کرد: استفاده از قلیان در اماکن عمومی در شهرستان نور تا حدودی کنترل و جلوگیری شد و در صورت وجود این کار عرضه کننده و استعمال کننده قلیان در اماکن عمومی تحت تعقیب قضایی قرار می‌گیرند و به مجازات قانونی می‌رسند.

گفتنی است ۵۰۰ فرق قلیان جمع آوری شده از اماکن عمومی همراه با ۳ هزار لیتر مشروبات الکلی با حضور دادستان و فرمانده سپاه نور معدوم شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ دی, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو