زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ -

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نور

رسیدگی مسئولان به نواقص استادیوم ورزشی شهرستان نور

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نور با اشاره به لزوم نظافت فضاهای داخلی ساختمان خواستار رسیدگی مسئولان به نواقص استادیوم ورزشی شهرستان نور شد.

به گزارش اسلام فیضی خبرنگار سرای نور،احمد قاسی در حاشیه بازدید معاونت وزارت ورزش و جوانان و فرزانه نماینده مردم نور و محمود آباد در مجلس، مدیر عامل شرکت و توسعه و تجهیز وزارت ورزش، مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص نواقص بخش ابنیه استادیوم ورزش شهرستان نور اظهارکرد: راه پله بخش VIP و خروجی تماشاچیان و فضاهای داخلی این بخش تکمیل نیست.

وی گفت: درها در برخی طبقات به طول کامل نصب نشد و فضاهای بازداشتگاه، نیروی انتظامی و انتظامات کامل نیست.

 

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نور از نواقص استادیوم ورزشی به رنگ آمیزی روی سطوح فضای های داخلی طبقات، دیوار نمای ضلع غربی ساختمان و آسانسور اشاره کرد

این مسئول تصریح کرد: دیوار ضلع غربی محوطه کامل نیست و درهای خروجی تماشا چیان نصب نشده است.

 

قاسمی با اشاره به پیست دومیدانی خاطرنشان کرد: درپوش روی دیوارهای ضلع شرقی و جنوبی محوطه، حفاظ پنجره، جدول محوطه و کانیو و هدایت آب در محوطه کامل نمی‌باشد.

وی اضافه کرد: جوشکاری تعدادی از پایه ستون‌ها و فنس بالای ضلع شرقی و جنوبی محوطه اجرا نشده است.

رئیس هیئت فوتبال شهرستان نور از دیگر نواقص به عدم نصب در رمپ ویلچرو در ضلع شرقی ساختمان اشاره کرد وافزود: کف سازی پارکینگ اتوبوس کامل نیست و سقف فضای پارکینگ و اتاق رئیس جلسات دچار نشتی آب است.

 

قاسمی در پایان با اشاره به لزوم نظافت فضاهای داخلی ساختمان خواستار رسیدگی مسئولان به نواقص استادیوم ورزشی شهرستان نور شد.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو