زمان انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ -

اهدا ۶۰۰ بسته معیشتی تبرکات فاطمی به مناسبت بزرگداشت سالگرد شهید قاسم سلیمانی+تصاویر

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور گفت: اداره اوقاف شهرستان نور هزار و 300 بسته معیشتی را در 3 مرحله بین نیازمندان توزیع کرد که در مرحله قبل بسته‌های بهداشتی نیز در کنار بسته‌های معیشتی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سرای نورحجت الاسلام عیسی توپاحیدری در گفت و گو اختصاصی با خبرنگار ما در خصوص کمک مؤمنانه در شهرستان نور اظهارکرد: حدود ۶۰۰ بسته معیشتی به صورت مشارکتی اداره اوقاف و سازمان تبلیغات شهرستان نور، تبرکات فاطمی به مناسبت طرح شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع شد.

وی گفت: ۲۵۰ بسته معیشتی در این طرح از اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور تهیه شد که ارزش ریالی هر بسته ۴۰۰هزار تومان است که شامل برنج، رب، ماکارانی، حبوبات، چای، قند و… است .

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نور با اشاره به شهادت حضرت زهرا (س) یادآورشد: حدیث گرانقدری از حضرت است که سه چیز در این عالم برایشان محبوب و دوست‌داشتنی بوده است، تلاوت قرآن، نگاه به چهره پیامبر(ص) و انفاق در راه خدا که در حقیقت کمک کردن به مؤمنین و افراد آسیب دیده و خانواده‌های نیازمند در این شرایط خاص کرونایی از بهترین مصادق انفاق در راه خداست.

این مسئول تصریح کرد: اداره اوقاف شهرستان نور هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی را در ۳ مرحله بین نیازمندان توزیع کرد که در مرحله قبل بسته‌های بهداشتی نیز در کنار بسته‌های معیشتی توزیع شد.

حیدری با اشاره به اینکه بسته‌های معیشتی در شب عید نوروز نیز برای جامعه هدف آماده سازی و اهدا می‌شود خاطرنشان کرد: بسته‌های معیشتی اداره اوقاف از محل عواید موقوفات شهرستان و مجوزهایی که از محل عزاداری موقوفات از مجموعه سازمان اوقاف ابلاغ شد، تهیه و به جامعه هدف با الویت خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع می‌شود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۶ دی, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو