زمان انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۹ -

با حضور مسئولان کلنگ پارک و بوستان کودک روستای تیرکده سفلی به زمین زده شد+تصاویر

رئیس شورای اسلامی روستای تیرکده سفلی در این آئین با اشاره به اینکه پارک و بوستان این روستا در زمینی به مساحت 400 متر مربع در جوار دفتر شورا و دهیاری با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان احداث می‌شود، گفت: با توجه به مشاعات تنها روستایی هستیم که زمین برای ورزش، کتابخانه، پارک و ... داریم.

به گزارش خبرنگار سرای نوربا حضور مهندس فرزانه نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، دکترشادمان فرماندارشهرستان نور، مهندس درخشنده معاون عمرانی فرماندار، مهندس ذوالفقاری بخشدار مرکزی، اعضای شورای اسلامی و دهیار روستای تیرکده سفلی، اصحاب رسانه و تعدادی از اهالی کلنگ پارک و بوستان کودک روستای تیرکده سفلی به زمین زده شد.

رئیس شورای اسلامی روستای تیرکده سفلی در این آئین با اشاره به اینکه پارک و بوستان این روستا در زمینی به مساحت ۴۰۰ متر مربع در جوار دفتر شورا و دهیاری با اعتبار ۳۰۰میلیون تومان احداث می‌شود، اظهار کرد: با توجه به مشاعات تنها روستایی هستیم که زمین برای ورزش، کتابخانه، پارک و … داریم.

 

کامران شریفی افزود: تا کنون سه کیلومتر نهال کاری و لایروبی انهار سطح روستا را انجام دادیم و با توجه به در اختیار داشتن زمین مناسب آمادگی داریم تا بازارچه روستایی را برای عرضه محصولات تولیدی خانوارهای این روستا و روستاهای هم‌جوار احداث و راه اندازی کنیم که به اقتصاد روستا و خانوارهای روستایی منطقه کمک به سزایی خواهد کرد.
وی با بیان اینکه متقاضی ساخت مهد کودک روستایی نیز هستیم و این آمادگی برای اعضای شورا و اهالی وجود دارد، خاطر نشان کرد: تقاضا داریم آموزش و پرورش زمین بلا استفاده‌ای را که در اختیار دارد به صورت اجاره‌ای در اختیار شورا قرار دهد تا به منظور ایجاد مهد کودک روستایی استفاده کنیم.

 

 

این مسئول از دیگر اقدامات شش هزار متر مربع زیر سازی و آسفالت ، اجرای فیبر نوری، نصب دوربین مداربسته در سطح روستا اعم از ورودی، خروجی ، خیابان ها و کوچه ها، احداث یک کیلومتر کانال بتونی به منظور دفع آبهای سطحی و پیگیری تکمیل مدرسه کاملا هوشمند که می تواند از مدارس نمونه شهرستان باشد، ذکر کرد. شریفی با اشاره به جمعیت ۵۰۰ نفری ثابت و یکهزار و ۵۰۰ نفری در ایام تعطیلات، گفت: در زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و همچنین رفع مشکل زباله با مشکلاتی مواجه هستیم که نیاز به ورود دولت و حمایت نماینده هستیم.
شهریار ذوالفقاری بخشدار مرکزی نیز در این آئین از زیرسازی و آغاز عملیات اجرایی آسفالت و احداث سه دهنه پل در این روستا خبر داد و گفت: پروژه تبدیل سیم به کابل در تیرکده سفلی اجرا شده است. لازم به ذکر است آقایان کامران شریفی، سیروس بالی، علی عمران رستمی اعضای شورا و آرش جالب به عنوان دهیار با همدلی و همراهی خدمات قابل توجه ای ارائه کردند که از جمله آن احداث ساختمان دهیاری شیک و نمونه که در سطح استان نمونه و زبانزد است.

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ بهمن, ۱۳۹۹

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو