زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ -

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور:

جشن‌های گلریزان امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور گفت: با توجه به وجود ویروس کرونا جشن گلریزان امسال از طریق فضای مجازی با اعلام شماره حساب از انجمن حمایت از زندانیان برگزار می‌شود.

قنبر قنبری در گفت و گو با خبرنگار ما درباره جشن گلریزان در شهرستان نور اظهار کرد: در آستانه جشن گلریزان تعدادی از خیرین شهرستان دعوت شدند تا کمک‌های خود را به زندان و انجمن حمایت از زندانیان اهدا کنند.

وی با اشاره به همدلی و تقوای مردم شهرستان نور تصریح کرد: مردم شهرستان نور در نوع دوستی و صداقت در استان نمونه هستند که با توجه به حضور عزیزان در این زمینه با فرهنگ غنی روبرو هستیم.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور با بیان اینکه ویروس کرونا محدودیت و مشکلات اقتصادی برای مردم به وجود آورده است، افزود: در سال گذشته حدود ۶۰۰ میلیون تومان در شهرستان نور برای کمک به زندانیان جمع آوری شد که در این راستا حدود ۲۵۰ میلیون تومان برای رسیدگی به خانواده زندانیان و ۳۲۰ میلیون برای آزادی ۵۰ نفر از زندانیان اهدا  و ۷۰ پرونده اجرای احکام نیز با کمک خیرین مختومه شد.

این مسئول با اشاره به همت انجمن حمایت از زندانیان که تمام توان خود را در راستای کمک به زندانیان و خانواده آنها به کار می‌گیرند، خاطرنشان‌کرد: با توجه به ویروس کرونا گلریزان امسال از طریق فضای مجازی با اعلام شماره حساب از  انجمن حمایت از زندانیان برگزار می‌شود.

 

قنبری با قدردانی از مردم خیر شهرستان نور یادآور شد: درخصوص انفاق درسوره بقره در چند آیه به آن اشاره شده که بازتاب این خیرات پاداش و آمرزش گناهان از طرف خداوند است و هر انسانی ممکن است در زندگی با لغزش و مشکلات روبرو شود که با همت خیرین مشکلات را می‌توان رفع کرد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نور تاکید کرد: این حمایت‌ها و کمک‌های مالی به هیچ وجه برای افراد شرور کلاهبردار و دارای جرائم خشن هزینه نمی‌شود و تمام مبالغ واریزی به صورت شفاف قابل پیگیری است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۰ اردیبهشت, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو