زمان انتشار: ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور خبر داد

اهدای ۲۰۰۰ بسته معیشتی به وقت همدلی در ماه مهمانی خدا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور از اهدای 2000 بسته معیشتی در ماه مبارک رمضان در این شهرستان به همت خیران و مردم خبر داد.

سید نعمت اسدی در گفت و گو با خبرنگار مادر خصوص کمک مومنانه مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان اظهارکرد: در مرحله اول در نخستین هفته ۱۲۰۰ بسته معیشتی به ارزش ریالی حدود ۴۰۰ هزار تومان به صورت پایگاه محوری با همت خیرین، فرماندهان پایگاه‌ها و حوزه‌ها توزیع شد.

 

وی گفت: بسته‌های معیشتی در میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام با هدف گذاری حدود ۸۰۰ بسته به صورت پایگاه محوری به اقشار آسیب پذیر اهدا شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به اردیبهشت مقاومت با گرامیداشت یاد شهدا و حاج قاسم سلیمانی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌های هفتگی اردیبهشت مقاومت جلسات ناحیه و شهرستانی برگزار شد و با رویکرد هیئت‌های مذهبی در طول این هفته در عرصه فضای مجازی و رسانه با ایستگاه‌های صلواتی، فرهنگی،کمک مومنانه با مشارکت سپاه شهرستان، سازمان تبلیغات و سایر نهادها در پنج شهر شهرستان نور با هدف اقدامات فرهنگی و رفع بخشی از مشکلات معیشتی اقشار آسیب پذیر اجرایی شد.

این مسئول در خصوص کمک مومنانه و همدلی در طول مبارزه با ویروس کرونا در بیش از یکسال خاطرنشان کرد: رزمایش کمک مومنانه با همت و کمک خیرین، نهادها و حمایت‌های همه جانبه مردم شهرستان نور در طول این مدت با ۲۶ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و۱۳ هزارو ۵۰۰ بسته بهداشتی اجرایی شد.

اسدی با اشاره به ۱۴ مأموریت متداول اجرای رزمایش و کمک مومنانه افزود: خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان شهرستان و افرادی که تحت پوشش سایر نهادها هستند و همچنین پخت و پخش غذا بین نیازمندان از دیگرقدامات سپاه شهرستان نور بود.

وی با قدردانی از تلاش‌های گروه‌های مذهبی و فرهنگی در مبارزه با ویروس منحوس کرونا اظهارکرد: با هماهنگی اداره بهداشت و درمان در طرح شهید سلیمانی در مدت چهار ماه بسیجیان شهرستان نور در چهار محور با کادر درمان و بهداشت همکاری کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نور با اشاره به طرح شهید سلیمانی و همکاری بسیج با کادر درمان و بهداشت خاطرنشان کرد: روزانه ۵۰۰ تا ۷۰۰ بسیجی در این خصوص کمک رسانی کردند.

این مسئول با اشاره به کاهش آمار بیماران به کمتر از ۵۰ نفر در ایام  نوروز در کل کشور تاکیدکرد: عدم مدیریت صحیح برخی مسئولان سبب شد آمار این بیماری در کشور افزایش پیدا کند و بسیجیان مانند گذشته در کنار کادر درمان و بهداشت تلاش می‌کنند تا شاهد کاهش آمار و قطع زنجیره این بیماری باشند.

اسدی با قدردانی از مردم ولایتمدار شهرستان نور، اصحاب رسانه، بازاریان و همه کسانی که در این روزها دغدغه دارند بیان کرد: با همه مشکلات مردم فهیم شهرستان نور پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و خدمت‌رسانی به مردم بصیر باعث افتخار ماست.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو