زمان انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ -

امام جمعه نور:

بهترین پاسخ قاطع به دشمنان حضور پرشور در پای صندوق‌های رای است

امام جمعه نورگفت:پشتوانه مردمی سبب موقعیت بهتری برای کشور در سطح جهانی، دفاع از کشور و حقوق ملت ایران است

به گزارش خبرنگار سرای نور،حجت الاسلام قنبرعلی احمدی در گفت وگو با خبرنگار بلاغ درخصوص انتخابات اظهارکرد:حضور حداکثری در انتخابات مایه آبروی کشور و عزت و پیشرفت آن است.

وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری با رأی اکثریت تصریح کرد: پشتوانه مردمی سبب موقعیت بهتری برای کشور در سطح جهانی، دفاع از کشور و حقوق ملت ایران است.

امام جمعه نورخاطرنشان کرد: دشمنان (سلطنت‌طلب‌ها، منافقین و…) تلاش می‌کنند با دلسرد کردن مردم با حرف‌ها و شگردهایی که در انتخابات گذشته به کار می‌بردند مانع حضور مردم پای صندوق‌های رای شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: بهترین پاسخ قاطع به دشمنان، حضور پرشور در پای صندوق‌های رای در روز انتخابات است.
حجت الاسلام احمدی با اشاره به ناکارآمدی مسئولان و اوضاع اقتصادی، معیشتی، مشکل گرانی، اشتغال و… تاکید کرد: وضعیت نابسامان موجود با قهر کردن رفع نمی‌شود و انتخاب مطلوب بهترین راه ساماندهی و مقابله با وضعیت موجود است.

وی با اشاره به تحریم انتخابات که نقشه شوم دشمن برای تضعیف کشور ایران اسلامی است، اظهارکرد: جمهوری اسلامی ایران دو پایه جمهوریت و اسلامیت دارد و حضور مردم پای صندوق‌های رأی درحقیقت خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.

امام جمعه نور گفت: دشمنان از ابتدای انقلاب به دنبال فروپاشی نظام اسلامی بودند که با حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب و انتخابات امیدشان به یأس تبدیل شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دشمنان با این توطئه‌ها به دنبال اهداف شوم خود هستند و می‌خواهند به انقلاب اسلامی ایران و نظام ضربه بزنند.

احمدی در پایان افزود: مردم  فهیم شهرستان نور با حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای جواب قاطع و محکمی به دشمنان ایران اسلامی خواهند داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو