زمان انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ -

فرماندار شهرستان نور اعلام کرد

مشارکت ۸۹ درصدی مردم شهرستان نور در انتخابات/جزئیات نتایج ریاست‌جمهوری و شوراها

فرماندار شهرستان نور گفت: ۸۹ درصد مردم شهرستان نور در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند که این شهرستان از نظر میزان مشارکت در انتخابات استان رتبه سوم را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی شادمان در گفت و گو با بلاغ با قدردانی از حضور باشکوه مردم شهرستان نور در انتخابات ۱۴۰۰ اظهارکرد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی برگ زرینی است که در تاریخ انتخابات کشور رقم خورد.

وی گفت: از مجموع بیش از ۸۷ هزار نفر واجدین شرایط ۷۷هزارو ۹۲۷ نفر در انتخابات شهرستان نور شرکت کردند که در نوع خود کم نظیر است.

فرماندار نور تأکید کرد: ۸۹ درصد مردم شهرستان نور در انتخابات ۱۴۰۰ شرکت کردند که این شهرستان از نظر میزان مشارکت در انتخابات استان رتبه سوم  را  کسب کرد.

این مسئول تصریح کرد: ازهمه کاندیداهای شوراهای اسلامی که با حضور خود، شور و زیبایی خاصی را در شهرستان ایجاد کردند، سپاسگزارم.

شادمان با اشاره به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری در شهرستان نور افزود: سید ابراهیم رئیسی ۴۰ هزار و ۲۷۳، عبدالناصر همتی۸ هزار و ۳۱۶، محسن رضایی ۴هزارو ۹۰۰، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی ۲هزارو ۶۹۰ رأی مردم شهرستان نور را به خود اختصاص دادند.

وی در خصوص حوزه انتخابات شوراهای اسلامی پنج شهر شهرستان نور خاطرنشان کرد: در شهر نور فرشاد اسدی، رسول شیخی، ابراهیم محسنی، رستم عبدی و معین صادقی اعضای اصلی و فرنام فخاری، مصطفی تقوایی و مسعود یوسفی به عنوان علی البدل شورای اسلامی شهر نور انتخاب شدند.

فرماندار نور افزود: در شهر ایزدشهر رضا حسین زاده،حسین غلامی، سید مرتضی حسینی، فرشید زاغ پشت، سیف الله هاشمی به عنوان اعضای اصلی و سمیه حسین زاده، قاسم حسین پور و گلناز اقبالی به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر ایزدشهر انتخاب شدند.

این مسئول اظهارکرد: در شهر بلد سید سعید حسینی،عباس عماد، مجتبی حسین پور، حامد کیانی، مهدی سپهری، اعضای اصلی و علی اکبر احمدیان، مجتبی اسدی و مصطفی شعبان‌زاده به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر بلده از سوی مردم شهر بلده انتخاب شدند.

شادمان خاطرنشان کرد: در شهر چمستان غلامرضا توکلی، اسماعیل توکلی، حسن میثاقی، زینب حسین‌زاده و صادق کیانی به عنوان اعضای اصلی و سید جواد حیدری، مرتضی قلی پور و سید علی موسوی به عنوان اعضای علی البدل توسط مردم چمستان انتخاب شدند.

وی گفت: در شهر رویان محمدعلی رضایی، کامبخش سالاریان، حسین دیوسالار،مجید ترابی و مرتضی درویش به عنوان اعضای اصلی و فخری مازندرانی، محمدرضا بابایی و بیژن قاسمی به عنوان اعضای علی البدل از سوی مردم انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان نور تصریح کرد: از تمامی مردم در پنج شهر و روستاهای شهرستان نور در ۱۶۰ شعبه انتخاباتی شهرستان که با همدلی و حضور گرم و  پرشور خود اوراق زرینی را در تاریخ سیاسی و انتخاباتی به ثبت رساندند، سپاسگزارم.

این مسئول اظهار کرد: انتخابات بسیار شایسته و بالنده‌ای در شهرستان نور برگزار شد که از تمامی حوزه‌های اجرایی، شهر، بخش و کسانی که تلاش شبانه‌روزی برای اخذ آرا داشتند و همچنین نظارت در شوراهای اسلامی، مجلس خبرگان و ریاست جمهوری و همه دست اندرکاران قدردانی می‌کنم و این انتخابات در شهرستان نور یکی از صحنه‌های مشعشع تاریخ این سرزمین خواهد بود.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۱ خرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو