زمان انتشار: ۱۸ تیر ۱۴۰۰ -

️فرمانده انتظامی شهرستان نور خبرداد

غرق شدن مسافر ۳۰ ساله در دریای شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: با حضور گروه امداد و نجات و با تلاش ماموران انتظامی جسد نامبرده پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه در سواحل نور کشف و تحویل سردخانه شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،علی داداش تبار با اشاره به خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اظهارکرد: روز گذشته در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع غرق شدن فردی در دریای نور ماموران انتظامی شهرستان سریع به محل حادثه اعزام شدند.

 

وی گفت: مأموران با حضور در محل حادثه با بررسی‌های اولیه دریافتند مردی ۳۰ ساله که به همراه خانواده‌اش از تهران به شمال سفر کرده بودند در ساعت ۳ بامداد در حین شنا در منطقه ممنوعه به علت عدم آشنایی به فنون شنا در دریا غرق شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور تصریح کرد: با حضور گروه امداد و نجات و با تلاش ماموران انتظامی  جسد نامبرده  پس از چهار ساعت تلاش بی وقفه در سواحل نور کشف و تحویل سردخانه شد.

داداش تبار با هشدار به شهروندان و مسافرانی که برای شنا به دریا مراجعه می‌کنند،افزود: افراد در صورتیکه به دریا و فنون شنا آشنایی ندارند وارد دریا نشوند تا شاهد چنین سانحه‌ای غم انگیزنباشیم.

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت:ماموران انتظامی شهرستان در حین کنترل محور مواصلاتی تعداد ۶ دستگاه موتور سنگین غیر مجاز را به علت نداشت مدارک لازم توقیف کردند.

 

 

داداش تباردر ادامه افزود: برخورد با قاچاقچیان کالا یکی از اولویت های پلیس در سال۱۴۰۰ می‌باشد.

وی از شهروندان خواست هر گونه اخبار درمورد کالای قاچاق را با سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۸ تیر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو