زمان انتشار: ۴ مرداد ۱۴۰۰ -

فرمانده سپاه کربلا خبر داد

اعزام ۱۰۰ تانکر آبرسانی از مازندران به خوزستان

فرمانده سپاه کربلا از ارسال ۱۰۰ تانکر ۵۰۰ لیتری آب برای کمک به رفع مشکل آب شرب خوزستان خبر داد و گفت: این تانکر‌ها فردا به استان خوزستان اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار سرای نور سردار میرزایی فرمانده انتظامی استان مازندران با حضور در ستاد فرماندهی سپاه کربلا ضمن دیدار با سردار مسلمی از هم افزایی‌ها و کمک‌های سازنده و اثربخش و نیز تلاش‌ها و مجاهدت‌های خالصانه و در میدان مجموعه سپاه کربلا و بسیجیان انقلابی دیار علوی در تامین امنیت پایدار و مثال زدنی انتخابات ۱۴۰۰ تقدیر کرد و لوح سپاس سردار اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی از مجموعه بسیج و سپاه کربلا در حوزه حفاظت و پاسداری از صندوق‌های رای ملت را به سردار مسلمی اهدا کرد.

 

در این دیدار سردار مسلمی فرمانده سپاه کربلا با اشاره به زحمات نیروی انتظامی برای تامین امنیت پایدار، گفت: امنیت پایدار حاصل یکپارچگی نیرو‌های امنیتی در استان است و ما هم وظیفه خود میدانیم در کنار نیروی انتظامی باشیم و به آن‌ها کمک کنیم.

مسلمی با بیان اینکه با توجه به شرایط کرونایی، مردم در یک فضای آرام و بدون دغدغه در انتخابات شرکت کردند و حماسه بزرگی در استان مازندران خلق شده است، افزود: این احساس امنیت با تلاش و زحمات شبانه روزی نیروی انتظامی و همکاری سپاه شکل گرفته است و باعث شد چنین حماسه بزرگی رقم بخورد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه تاکید کرد: ما قدردان زحمات و تلاش‌های شبانه روزی نیروی انتظامی در برقراری امنیت هستیم.

مسلمی با تصریح بر اینکه نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت فعال است، خاطرنشان کرد: هرجایی که نیروی انتظامی نیاز به کمک داشته باشد، سپاه آماده است و آن را یک وظیفه می‌داند.

فرمانده سپاه کربلا همکاری با نیروی انتظامی برای تحقق اهداف انقلاب را مهم دانست و یادآور شد: تامین امنیت در تمامی حوزه‌ها در جامعه مورد توجه و مهم است.

مسلمی به اهداف دشمنان هم اشاره کرد و افزود: دشمن در کمین است و از هر فرصتی برای ضربه زدن به انقلاب استفاده می‌کند. اما هرچه یکپارچگی نیرو‌ها باهم بیشتر باشد دشمن به اهداف خود دست پیدا نمی‌کند.

فرمانده سپاه کربلا از ارسال ۱۰۰ تانکر ۵۰۰ لیتری آب برای کمک به رفع مشکل آب شرب خوزستان هم خبر داد و گفت: این تانکر‌ها فردا به استان خوزستان اعزام می‌شوند./منبع بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو