زمان انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ -

لزوم روشنگری، آگاهی‌بخشی و افزایش یاران انقلاب توسط رسانه‌های انقلابی

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: خدمات را ببینید و به مردم معرفی کنید تا مردم امیدوار شوند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،ولی الله فرزانه در نشست خبری با اصحاب رسانه این شهرستان که به بهانه روز خبرنگار برگزار شد، با تسلیت ایام محرم و شهادت اباعبدالله (ع) و یارانش، اظهارکرد: ترک کار واجب حج و آماده شدن برای قیام توسط آن حضرت و حرکت به سوی کربلا، برای مردم آن زمان این سوال را مطرح کرد که مگر چه امر واجب تر از حج پیش آمده که امام حسین(ع) حج را ترک کرد و این یک آگاهی‌بخشی و بصیرت داشت.

 

وی افزود:  روشنگری از ارکان قیام و انقلاب اباعبدالله علیه السلام است‌.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی، ماندگاری انقلاب امام حسین (ع) را به دلیل نقش حضور اهل بیت علیه السلام که همراهشان بودن دانست و تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران هم چنین بود و امام(ره) نگاهشان به روشن شدن ذهن مردم بود و علاقه ای به نظامی‌گری و درگیری مسلحانه نداشتند از این رو با سخنرانی، بیانیه و …روشنگری کردند.

☆یاران انقلاب را زیاد کنید

فرزانه از دیگر نقش‌های خبرنگاران را  مطالبه گری نام برد و خاطرنشان کرد: این وظیفه نهادینه است اما ترتیباتی دارد؛ نیت باید خدایی و کار برای رضای خداوند باشد، تلاش کنید تا یاران انقلاب را اضافه کنید، در کار صداقت داشته باشید، اگر همه صادق باشیم کار برکت پیدا می کند.

این عضو خانه ملت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی خدمات  و پیگیری‌ها برای دریافت اعتبارات و تسریع در پروژه‌های سطح شهرستان، از برخی رسانه‌ها به ویژه فضای مجازی گله کرد و افزود: چرا این افراد خدمات را نمی ببینند و با برخی همراه می‌شوند که فکر می کنند هنوز رقابت انتخاباتی است.

 

وی تصریح کرد: خدمات را ببینید و به مردم معرفی کنید تا مردم امیدوار شوند.

عضو مجمع نمایندگان مازندران خطاب به اصحاب رسانه ، اظهارکرد: مشکلات باید با صداقت و بی طرفی کامل بیان و پیگیری شود، از مشکلات امروز قطعی برق در این فصل است که خبرنگاران باید به آن بپردازند و شرایط را تبیین کنند زیرا در این فصل شالیکوبی‌ها فعال هستند و قطع برق این کارخانه‌ها و خشک کن شلتوک سبب کاهش کیفیت و افزایش ضایعات می شود و در نتیجه با ضرر و زیان به کشاورز و شالیکوبی به اقتصاد منطقه و کشور نیز لطمه می زند.

فرزانه درباره طرح صیانت از فضای مجازی هم افزود: در قانون بااینکه نمایندگی قائم به شخص است اما قانون تصریح دارد نمایندگان در مواقع ضروری می‌توانند به عده‌ای به عنوان کمیسیون‌ی تفویض اختیار کنند اما به دلیل اهمیت موضوع تعدادی از ما این کار را نکردیم و مخالفت کردیم زیرا با کسب و کار مردم ارتباط مستقیم دارد.

وی در پاسخ به سوالات خبرنگاران پیرامون تکمیل نشدن پروژه گلزار شهدای شهر نور هم گفت: گلزار شهدای شهر نور طراحی خوبی نداشت و سالیان زیادی هم به طول انجامید و در زمان تصدی در معاونت برنامه ریزی استانداری اعتبار هم گذاشتیم با این حال  پیگیری می‌ کنم تا ببینم مشکل کار کجاست و سریعتر تکمیل شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در بحث زباله شهرستان، تصریح کرد: این مشکل گریبانگیر کشور هست اما با پیگیری‌ها و حضور سرمایه گذار و سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد تومانی که با توجه به شرایط اقتصادی و گرانی تا ۸۰ میلیارد تومان هم شاید برسد، ساخت کارخانه کمپوست و زباله سوز با سرعت پیش می‌رود.

این مسئول گفت: اکنون مشکل شیرابه به صورت موقت کنترل شد و به زودی رفع می‌شود با توجه به اینکه قرارداد ۱۵ ساله  با سرمایه گذار منعقد شد، پس از آن کلیه تاسیسات و تجهیزات تحویل شهرداری می‌شود.

 

 

فرزانه به پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران درباره کنترل کرونا در استان اشاره کرد و افزود: بستن راه‌های مواصلاتی به ویژه هراز علاوه بر افزایش ترافیک تا محل ایست و بازرسی مشکلات دیگری هم به همراه دارد که نیاز به بررسی بیشتر دارد.

 

وی در باره تعطیلات دو هفته‌ای هم، تصریح کرد: تعطیلات ملزومات می خواهد اگر این ملزومات فراهم نشود نمی توان تعطیل کرد.

فرزانه در خصوص پروژه ورزشی منطقه رستمرود که سالیان زیادی بدون تکلیف مانده گفت: برخی از اعتبارات در قالب تبصره ۱۹ تخصیص پیدا می‌کرد که از جمله آن همین پروژه ورزشی  بود اما امسال این تبصره حذف شد با این حال  پیگیری‌های انجام گرفت و در جلسه ای ۲ موضوع مطرح شد( واگذاری به بخش خصوصی و تغییر نقشه) که موافقت نکردیم اما در جلسه دیگری از ما پذیرفتند که وضعیت موجود احیا و مورد استفاده قرار گیرد و به مرور تکمیل شود.

   

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ مرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو