زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ -

جلوگیری از ورود افراد غیربومی به شهرستان نور

فرماندار شهرستان نور گفت:افراد غیربومی که در منطقه حضور دارند باید منطقه را ترک کنند.

علی شادمان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار بلاغ در خصوص ضرورت استفاده از ماسک برای جلوگیری از بیماری کرونا اظهارکرد: ماسک مهم ترین ابزار برای پیشگیری از بیماری است و آمار استفاده از ماسک در سطح شهرستان کاهش پیدا کرده که این مسئله بسیار نگران کننده است.

 

 

وی با اشاره به مصوبات جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا تصریح کرد: ایست بازرسی در ورودی‌های شهرستان توسط نیروی انتظامی و همکاری بسیج شهرستان مستقر شدند و با جدیت از ورود مسافران و ماشین‌های غیربومی جلوگیری می‌کند.

فرماندار شهرستان نور افزود: به دهیاران و شوراهای اسلامی برای ممانعت از حضور خوش نشین‌ها و افراد غیربومی دستورات لازم ابلاغ شد و افراد غیربومی که در منطقه حضور دارند باید منطقه را ترک کنند.

این مسئول تأکید کرد: با افراد غیربومی که در بازگشت همکاری نکنند، به جرم در خطر انداختن سلامت مردم و بر طبق قانون با قاطعیت با آن‌ها برخورد می‌شود.

شادمان بیان کرد: طبق تصمیمات ستاد کرونا فروشگاه‌های بزرگ دراین مدت تعطیل و برگزاری مراسمات خارج از پروتکل‌های بهداشتی ممنوع است.

وی با اشاره به خطرات عادی نگاری بیماری کرونا گفت: بیمارستان‌ها با تمام امکانات و توان به بیماران خدمت‌رسانی می‌کنند و عادی انگاری سبب شیوع بیماری است.

فرماندار شهرستان نور افزود: مردم شهر شریف شهرستان نور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، خودداری از دورهمی‌های خانوادگی در تعطیلات و جدی گرفتن تزریق واکسن کرونا در کاهش این بیماری و حفظ جان عزیزان خود سهیم باشند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو