زمان انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور در نشست خبری با خبرنگاران:

نماز جمعه قرارگاه تقوا و بصیرت و ائمه جمعه تریبون داران انتقال مفاهیم دینی و سیاسی هستند

امام جمعه نور،به مناسبت 5 مرداد،سالروز اقامه نخستین نماز جمعه با اصحاب رسانه شهرستان نور گفتگو کرد

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت ‌الاسلام سید مهدی امیری‌ارجمند به مناسبت ۵ مرداد ،سالروز نخستین اقامه نماز جمعه که به امامت آیت ا… طالقانی برگزار شد در نشست خبری  با  خبرنگاران  شهرستان نور گفت:  یکی از دستاوردها و برکات نظام جمهوری اسلامی اقامه نماز جمعه است که حکم آن از سوی امام خمینی “ره” صادر شد.
وی در ادامه گفت : اکنون  در بیش از ۸۵۰ مکان نماز جمعه اقامه می شود.
امام جمعه نور ، نماز  جمعه را قرارگاه  تقوا، بصیرت  و ایمان برشمرد و  ائمه جمعه را  تریبون داران  نظام  مقدس جمهوری  اسلامی دانست  که رسالتشان آگاهی دهی و انتقال مفاهیم دینی و سیاسی به خصوص بیانات رهبر معظم انقلاب  برای جوانان،دانشگاهیان,مدیران و همه  صنوف و مشاغل می باشد.
وی تاکید کرد : اگر صفوف نماز جمعه را به هم پیوسته نگه داریم و همبستگی مان را حفظ کنیم  دشمن  نمی تواند  در ما نفوذ  کند.ایشان در ادامه افزود : دشمن اگر  صفوف چندهزار نفری ما را ببیند  با تمام  ظرفیت و امکانات گسترده شان از ما  ناامید خواهند شد .
حجت الاسلام  امیری ارجمند  پیگیری در خصوص تهیه زمین برای  حوزه علمیه  را یکی از کارهای اساسی  ستاد نماز جمعه عنوان کرد و  آن را  یکی از  مهمترین نیازهای  شهرستان  برشمرد.
وی  در ادامه سخنانش اظهار کرد: بر اساس ایجاد تفاهم نامه با رئیس حوزه علمیه خواهران  و انجام کارهای اداری مربوط  بنا داریم تا  مهرماه سال جاری  حوزه علمیه خواهران را راه اندازی  کنیم

ایشان همچنین از رسانه‌ها خواستار اطلاع رسانی  و  تبیین  نقش نماز  جمعه و آثار آن در حفظ همبستگی مردم و مدیران  یک  شهر و در سطح گسترده تر استان و کشور  شد تا  ضمن آگاهی افراد ، بیش از پیش شاهد  حضورشان در  این فریضه الهی باشیم .

خسرو سالاری  رئیس ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان نور در سخنان کوتاهی اظهار کرد: رسانه‌ها باید در اطلاع‌رسانی و سوق دادن مردم  به سوی نماز جمعه و درک محتوای این امر  الهی بکوشند و یاریگر ستاد نماز جمعه باشند .
در پایان این نشست هر کدام از خبرنگاران به ارائه نقطه نظرات خود جهت ایجاد اشتیاق  در مردم به سوی  نماز  جمعه و نقش رسانه در  این امر پرداختند .

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو