زمان انتشار: ۱ شهریور ۱۴۰۰ -

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور خبر داد

افزایش بیماران کرونایی در شهرستان نور/خرید ۵۰ کپسول اکسیژن برای کمک به درمان بیماران

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور گفت: تعداد بیماران در این بحران تقریبا صددرصد بیش از ظرفیت بیمارستان بود که امکان بستری بیماران با توجه به ظرفیت بیمارستان وجود نداشت و به بیماران به صورت بستری موقت دارو و خدمات ارائه شد.

 

به گزارش خبرنگار سرای نور،یکم شهریور مصادف با زادروز پزشک حاذق ایرانی ابوعلی سینا با هدف گرامیداشت خدمات و تألیفات وی به دانش پزشکی و تجلیل از پزشکان جامعه به عنوان روز پزشک در ایران نامگذاری شده است.

 

مهدی عابدینی رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ما با تبریک روز پزشک اظهارکرد: مدت بیش از دو سال پزشکان و کادر درمان درگیر بحران ویروس کرونا هستند و در این مدت در بیمارستان امام خمینی(ره) نور تلاش کردیم حداقل امکانات را برای بیماران به وجود آوریم تا درمان کرونا در سطح شهرستان به نحو احسنت انجام شود.

وی با اشاره به افزایش تخت بخش (ICU) تصریح کرد: دربخش دوم(ICU) چهار تخت به سیستم بیمارستان اضافه شد و از اردیبهشت ماه یک دستگاه اکسیژن ساز ۶۰۰ لیتری تحویل بیمارستان شد که راه‌اندازی این دستگاه به ویژه دراین بحران و پیک پنجم برای کمک به بیماران بسیار تاثیرگذار بود.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) شهرستان نور با اشاره به کمک خیرین خاطرنشان‌کرد: تعداد ۵۰ کپسول اکسیژن ۴۰ لیتری برای بیمارستان‌ نور خریداری و به دستگاه‌های اکسیژن بیمارستان اضافه شد که در این شرایط خاص کرونایی برای رفع نیاز بیماران ضروری بود.

این مسئول با اشاره به افزایش بیماران کرونایی در شهرستان نور افزود: تعداد بیماران دراین بحران تقریبا صددرصد بیش از ظرفیت بیمارستان بود که امکان بستری بیماران با توجه به ظرفیت بیمارستان وجود نداشت و به بیماران به صورت بستری موقت دارو و خدمات ارائه شد.

عابدینی تأکید کرد: در وضعیت بحران حتی شهرستان‌های بزرگ با امکانات و تعداد تخت‌های بیشتر هم نمی توانند پاسخگوی بیماران باشند و تنها راه شکستن زنجیره ویروس کرونا پیشگیری از ایجاد بحران، رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دوری از تجمعات، دورهمی‌ها و تزریق واکسن است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ شهریور, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو