زمان انتشار: ۸ مهر ۱۴۰۰ -

رئیس کمیته امداد چمستان اعلام کرد

هزار خانوار در بخش چمستان زیر چتر کمیته امداد

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چمستان گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان جمع‌آوری می‌کنیم که با مشارکت خیرین کمک نقدی و غیر نقدی مانند پوشاک، لوازم التحریر و کالا تهیه و در حال حاضر لوازم تحریر و پوشاک به ارزش ۶۰ میلیون تومان بین دانش آموزان بخش چمستان توزیع شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،فریبرز نیکوکار در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص عملکرد این کمیته اظهارکرد: کمیته امداد امام خمینی(ره ) بخش چمستان یکهزار خانوار و ۱۶۰۰ نفر را در بخش چمستان تحت پوشش دارد و از آغاز بیماری کرونا وضعیت بهداشتی و سلامتی خانواده‌ها  بررسی می‌شد..

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بخش چمستان با اشاره به فوت افراد مبتلا به کرونا که بیشتر آن‌ها دچار بیماری‌های زمینه‌ای بودند، افزود: کمک هزینه‌‌های درمانی به خانواده‌های زیر پوشش این بخش پرداخت شد.

این مسئول با اشاره به خدمت‌رسانی در بخش تهیه لوازم بهداشتی مورد نیاز خانواده‌ها، خاطرنشان کرد: ۴۰بیمار زمین‌گیر و صعب ‌العلاج در منطقه چمستان زیر پوشش کمیته امداد هستند که هزینه‌های درمانی این افراد بالا است و خیرین بزرگوار در بخش چمستان با کمیته امداد امام خمینی (ره) مشارکت خوبی دارند.

وی یادآور شد: همزمان با بازگشایی مدارس و جشن عاطفه‌ها کمک‌های مردمی را برای دانش‌آموزان و دانشجویان جمع‌آوری می‌کنیم که با مشارکت خیرین کمک نقدی و غیر نقدی مانند پوشاک، لوازم التحریر و کالا تهیه و در حال حاضر لوازم تحریر و پوشاک به ارزش ۶۰ میلیون تومان بین دانش آموزان بخش چمستان توزیع شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) چمستان با اشاره به اینکه  باقی کمک‌های جمع‌آوری شده بین خانواده‌ها توزیع می‌شود، یادآور شد: در بخش چمستان ۱۳۸ دانش‌آموز و ۱۸ دانشجو تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره ) چمستان هستند.

این مسئول با اشاره به برنامه‌های فرهنگی کمیته امداد اظهارکرد: قسمتی از برنامه‌ها در اردوهای فرهنگی و کلاس‌های حضوری به علت بیماری کرونا دچار چالش شد که با توجه به تزریق واکسن، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با نظر ستاد مبارزه با ویروس کرونا کلاس‌های حضوری و اردوهای فرهنگی برای دانش‌آموزان و دانشجویان برگزار می‌شود.

نیکوکار افزود: همزمان با دهه آخر ماه صفر و هفته دفاع مقدس طرح نذرواره سردار شهید سلیمانی با مشارکت حوزه مقاومت امام سجاد (ع) بنفشه‌ده و کمیته امداد امام خمینی( ره) چمستان ۱۰۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده‌های نیازمند بخش چمستان توزیع شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو