زمان انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۴ -

بعد از ظهر چهارشنبه رخ داد؛

۷ کشته و ۴ مفقود درحادثه سقوط مینی‌بوس در هراز

سقوط مرگبار مینی‌بوس حامل زائران کربلا به دره در محور هراز تاکنون هفت کشته، هفت مصدوم و چهار مفقودی برجای گذاشته است.

به گزارش سرای نور؛بعدازظهر چهارشنبه یک دستگاه مینی‌بوس حامل زوار کربلای معلا در مسیر تهران – آمل دچار حادثه شد وبه دره سقوط کرد.

سرنشینان این مینی‌بوس از اهالی روستای جزین فریدونکنار بخش مرکزی شهرستان فریدونکنار بودند که پس از بازگشت از سفر عتبات دچار حادثه شدند، با گذشت چند ساعت از وقوع حادثه هنوز آمار دقیقی از مصدومان و کشته شدگان حادثه وجود ندارد و آمارهای بخش‌های مختلف با هم تناقض دارد.

علی نوری پور رئیس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل بابیان اینکه یک دستگاه مینی‌بوس بعدازظهر چهارشنبه در محور هراز به دره سقوط کرده است، بیان داشت: یکدستگاه مینی‌بوس با ۱۸ سرنشین از اهالی روستای جزین فریدونکنار در راه بازگشت از کربلا در منطقه وانا امیری به دره سقوط کرد.

وی تصریح کرد: در لحظات ابتدایی حادثه چهار کشته و پنج مصدوم گزارش شد و هم اکنون هفت کشته، هفت مصدوم و چهار مفقودی گزارش می‌شود.

رئیس اداره راه وشهرسازی لاریجان آمل ادامه داد: چهار نفر در رودخانه هراز مفقود شدند که نیروهای راهداری، جمعیت هلال احمر و آتش نشانی شهرستان آمل در حال جست وجو در آب‌های رودخانه هراز هستند.

وی گفت: کشته شدگان ومصدومان این حادثه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل انتقال داده شدند.

در عین حال مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران شمار مصدومان را هفت و فوتی‌ها را چهار نفر اعلام می‌کند.

به گفته سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی مازندران، پس از اعلام خبر سقوط، بلافاصله به تمام آمبولانس‌های پایگاههای اورژانس ۱۱۵ جاده‌ای در هراز اعلام مأموریت شده است.

زکریا اشکپور  می‌گوید: همکاران از پایگاههای نارنجستان، بایجان سقرچی، گزنک، پلور، ودو دستگاه آمبولانس از آمل و همکاران هلال احمر گزنک وپلور به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه که در بین پمپ بنزین و تونل وانا جاده هراز اتفاق افتاد.

وی یادآور شد: مصدومان همگی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند و وضع یکی از مصدومان وخیم گزارش شده است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران شمار مصدومان را هفت نفر اعلام کرد و گفت: هفت نفر در این حادثه فوت شده و پنج نفر مفقود شده اند، طبق اخبار غیرموثق سه نفر از پنج مفقودی نیز جسدشان پیداشده است که هنوز این خبر تأیید نهایی نشده است.منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۱ آذر, ۱۳۹۴

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو