زمان انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه ناحیه نور در مراسم تجلیل از خبرنگاران:

نقش هیچ دستگاه و ارگانی در اطلاع رسانی همانند اصحاب رسانه و خبرنگاران پررنگ نیست

به بهانه 17 مرداد، روز خبرنگار مراسم تجلیلی از خبرنگاران افتخاری بسیج شهرستان نور به همت سپاه ناحیه نور صورت گرفت.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ سرهنگ حسین محمودی،فرمانده سپاه ناحیه نور ضمن تبریک دهه کرامت ، یاد و خاطره ی شهدای شاخص خبرنگار را  گرامی داشت و  از تلاش ستودنی  اصحاب رسانه در  پوشش اخبار و وقایع شهرستان نور  قدردانی کرد .
محمودی اظهار کرد : در این  برهه زمانی  نیاز به آگاهی دادن  و انعکاس رویدادها بیش از  پیش  احساس می شود  و نقش  هیچ ارگان و دستگاه یا  شخصی  جز  اصحاب رسانه و خبرنگاران  در این امر پررنگ نیست .

57a81397096ca
ایشان  یکی از وظایف اصلی  خبرنگاران  غیر از  انعکاس اخبار  و اگاهی  دادن را ایجاد الگویی مناسب برای ارائه اخبار و انعکاس آن در جامعه برشمرد
فرمانده سپاه ناحیه نور  ضمن گرامیداشت  یاد و خاطره ی شهدای غواص گمنام با اشاره به در پیش بودن  سالگرد  این  شهدا  تصریح کرد : مردم  شهرستان نور  سال گذشته  با حضور خود در تشییع پیکر شهدای  گمنام ، حماسه ای  بی نظیر آفریدند   که برای تاریخ  شهرستان نور  برگ برنده ای  محسوب  خواهد شد ، وی در ادامه  خاطرنشان کرد: خبرنگاران  شهرستان  امسال نیز  همچون سال گذشته با  انعکاس  به موقع و دقیق مراسم  سالگرد شهدای گمنام غواص و تمامی رویدادهای شهرستان ، سبب آگاهی مردم و ماندگاری رویداد  شوند .

همچنین سید احمد حسینیان مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نور نیز طی سخنانی با  تبریک  ایام  ولادت حضرت معصومه (س) و حضرت  امام رضا (ع)  ، به  ۱۱ مرداد  سالروز شهادت  آیت الله  شیخ فضل الله نوری  اشاره کرد  و گفت : مقام و شخصیت شیخ فضل الله نوری به عنوان  عالم  فقید و برجسته ی  نوری به  شایستگی  ارج نهاده نمی شود و این جای تامل و درنگ  دارد .

وی با تبریک روز  خبرنگار به جامعه خبری شهرستان نور اظهار کرد : تجلیل و تقدیر  از  خبرنگار  حداقل کاریست  که می توانیم در مقابل  کار طاقت فرسای  شما داشته باشیم چرا که اکنون در  عصر امیراتوری رسانه ،اطلاعات و ارتباطات هستیم و هم رسالت  ایشان و هم ما  به عنوان  دستگاه مسئول  سخت تر  و حساس تر خواهد  بود  .
حسینیان  افزود : رسانه ها باید با انعکاس اخبار و خدمات  مدیران ، طعم خوش  خدمت رسانی  را به کام مردم بنشانند .

57a813ba2ff0f
ایشان از دغدغه ی رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی سخن راند و ادامه داد:رسالت  اصلی خبرنگاران تبلیغ است تا  مردم ضمن آشنایی با  اهداف اقتصاد مقاومتی، با  تکیه بر داخل و ظرفیت های  ملی  چشم از بیگانگان بردارند .
وی به تلاش بسیج سازندگی  و سپاه درعملیاتی کردن  اقتصاد مقاومتی نسبت به  سایر دستگاهها و نهادها تاکید کرد  .
این مقام مسئول  بلندترین فریاد مرگ بر آمریکا را  “خدمت به مردم” خواند و  گفت :هر مسئول در هر نهاد و درکنار آن  اصحاب رسانه با  انعکاس  آن خدمات  باید در  خدمات رسانی  و محرومیت زدایی  از نقاط مختلف کشور بکوشند .

در پایان این مراسم از  شاه حسینی به عنوان  مسئول فرهنگی و تبلیغات سپاه ناحیه  نور و خبرنگاران افتخاری بسیج با اهدای لوح  یادبودی تقدیر شد .

57a813eccb56c

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۹ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو