زمان انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۰ -

سوخت ذخیره ویژه فصل سرما

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه نور گفت : مشکلی در تأمین سوخت دوم نداریم و متقاضیان می‌توانند با ارائه درخواست کتبی و فیش گاز( پرمصرف‌ترین ماه در سال گذشته) و مدارک مرتبط با فعالیت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراجعه و نسبت به ثبت درخواست سیستمی در سامانه سدف اقدام کنند.

رحیم محمدی در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص ذخیره ویژه فصل سرما اظهارکرد: کلیه مشترکین گاز طبیعی غیرخانگی از جمله ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی، شهرک‌های صنعتی، بیمارستان‌ها، نانوایی‌ها، واحدهای تجاری، رستوران‌ها، تولیدی‌ها، مدارس، مراکز نظامی و انتظامی، مرغداری‌ها، گلخانه‌ها، صنایع، کارخانجات و … نسبت به آماده نگه داشتن سیستم گرمایشی دوگانه‌سوز و تهیه سوخت دوم و ذخیره اقدام کنند تا در زمان بحران و افت احتمالی فشار گاز در فصول سرد سرما با مشکلات مواجه نشوند.

 

وی تصریح کرد: مشتریانی که در سال گذشته سوخت ذخیره دریافت و سوخت را مصرف نکردند، نیازبه سوخت ذخیره ندارند و کسانی که سوخت را مصرف کردند در زمان برنامه بازدید بررسی می‌شود که باید مجوز مصرف به علت افت فشار گاز را ارائه کنند.

 

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ناحیه نور خاطرنشان کرد: مشکلی در تأمین سوخت دوم نداریم و متقاضیان می‌توانند با ارائه درخواست کتبی و فیش گاز( پرمصرف‌ترین ماه در سال گذشته) و مدارک مرتبط با فعالیت به شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی مراجعه و نسبت به ثبت درخواست سیستمی در سامانه سدف اقدام کنند.

 

این مسئول با اشاره به اهمیت دوگانه سوز شدن مشاغل تأکید کرد: سوخت ذخیره باید به صورت مجوز از شرکت گاز و ارائه آن به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استفاده شود در غیر این صورت طبق قانون تخلف محسوب می‌شود.

 

محمدی در پایان گفت: از کلیه واحدهای صنعتی و نیمه صنعتی تقاضا داریم که برای مواقع ضروری و بحران سوخت دوم را ذخیره کنند تا در فصل سرما سال و افزایش مصرف گاز با مشکل خسارت مواجه نشوند زیرا اولویت اصلی شرکت گاز تأمین گاز مشترکین خانگی است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو