زمان انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۰ -

جایگاه رستوران داری و نقش آن در توسعه صنعت گردشگری

نشست مدیران رستوران های تاثیرگذار در جذب گردشگران شهرستان نور با شادمان فرماندار شهرستان نور برای بررسی راههای رفع کاستی‌هاو مشکلات برای پیشرفت در زمینه صنعت گردشگری شهرستان برگزارشد.

به گزارش خبرنگار سرای نور،صنعت رستوران یکی از شاخص های توسعه کسب و کارهای گردشگری است و یکی از مهمترین و اساسی ترین پایه های صنعت گردشگری در هر کشوری موضوع تامین غذای گردشگران داخلی و خارجی در مکان های آرام مفرح به نام غذا خوری یا رستوران است توسعه و تنوع بخشی به خدمات گردشگران از جمله صنعت غذایی موجب ایجاد فرصت های درآمدزایی بیشتر از طریق صنعت گردشگری است که موجب ارتقای سطح اقتصادی گردشگری در شهرستان هاست.

 

 

 

 

نشست مدیران رستوران های تاثیرگذار در جذب گردشگران شهرستان نور رستوران لمو با مدیریت هادی معماری، مدیر رستوران رزلند با مدیریت حسین ملک محمدی، مدیر روستوران نون و ریحون با مدیریت هدایتی، مدیر رستوران تمیشان با مدیریت ذبیح‌اللهی،مجتمع تفریحی و تجاری آرمان نور با مدیریت شقایق توکلی با شادمان فرماندار شهرستان نور برای بررسی راههای رفع کاستی‌هاو مشکلات برای پیشرفت در زمینه صنعت گردشگری شهرستان برگزارشد.

 

 

 

 

 

شادمان با اشاره به بررسی مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب افزود: جلسه‌ای با حضور مدیران ذیربط و مدیران این رستوران‌ها در چند روز آینده برای حمایت از این قشر کارآفرین برگزار می‌شود.

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۳۰ مهر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو