زمان انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ -

رئیس اداره ارشاد شهرستان نور خبر داد

برگزاری جشنواره بومی محلی «هفته مازندران» در بخش چمستان

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور گفت: هفته آینده به مناسبت هفته مازندران برنامه مدون در یکی از روستاهای بخش چمستان به عنوان جشنواره بومی محلی با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی برپا می‌شود.

داوود فلاح در گفت‌وگو با خبرنگار ما در خصوص هفته مازندران اظهارکرد: از سیزدهم تا بیستم آبانماه هفته مازندران نامگذاری شد که این هفته فرصتی برای شناساندن ظرفیت‌های استانی و تحکیم همبستگی فرهنگی و اجتماعی است.

وی با اشاره به جلسه‌ای که با ریاست فرمانداری و دبیری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و روسای ادارات شهرستان نور در محل فرمانداری برگزار شد، افزود: هفته آینده به مناسبت هفته مازندران برنامه مدون در یکی از روستاهای بخش چمستان به عنوان جشنواره بومی محلی با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی برپا می‌شود.

 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور با بیان اینکه شهرداری‌ها و ادارات در طول این هفته برنامه‌های مختلفی را با شعار مازندران سرزمین علویان برگزار می کنند، خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در ادارات مانند تجلیل اداره تبلیغات اسلامی از دو مداح بومی، اداره ورزش و جوانان از ورزشکاران و پهلوانانی که برای کشور، استان و شهرستان افتخار آفرینی کردند و… اجرا می‌شود و شهرداری‌های شهرستان نور نیز در هفته مازندران فضاسازی لازم را انجام می‌دهند.

 

 

این مسئول تصریح کرد: به مناسبت هفته مازندران با هماهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان نور در یکی از مدارس ابتدایی بازی‌های بومی محلی با توجه به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود که هدف از برگزاری این برنامه‌ها تبیین و شناساندن فرهنگ و آداب و رسوم مازندران از گذشته تا امروز برای کودکان، نوجوانان و جوانان است.

فلاح در پایان افزود: همه باید در راستای توسعه فرهنگی گام‌های مؤثری برداریم و در حفظ و معرفی آداب و رسوم استان مازندران به نسل‌های آینده سهیم باشیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آبان, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو