زمان انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ -

مجموعه رستوران‌های لمو حامی تکنیک نور

نخستین جشن پیراهن ورزشی فوتبال در شهرستان نوربرگزار می‌شود.

 

فوتبال ورزش تیمی است که محبوب‌ترین ورزش جهان است و این ورزش از قاره کهن آسیا ظهورکرد وشواهد تاریخی نشان می‌دهد که قدمت بازی فوتبال به سده دوم و سوم پیش از میلاد در چین بازمی‌گردد.

 

 

 

 

حسن عسگری مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی “تکنیک نور” در گفت و گو با خبرنگارما با اشاره به اینکه این باشگاه در مدت چهار سال در شهرستان نور تأسیس و مشغول فعالیت است، اظهارکرد: هدف این باشگاه جذب جوانان و علاقه‌مندان به ورزش به ویژه فوتبال است.

 

وی گفت: علاقه مندان فوتبال از رده‌های سنی ۱۲سال تا بزرگسال در این باشگاه مشغول فعالیت هستند که بسیاری از مربیان از همین باشگاه به درجه مربیگری رسیدند.

 

 

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی” تکنیک نور” با اشاره به حضور این باشگاه در لیگ‌های معتبر استان و کشور افزود: حمایت مجموعه لمو از باشگاه فرهنگی ورزشی “تکنیک نور” سبب دلگرمی ورزشکاران به ویژه فوتبالیست‌های این باشگاه در رده‌های مختلف سنی شد.

 

 

عسگری خاطرنشان کرد: حمایت و تعامل بین این باشگاه و مجموعه رستورانهای  لمو سبب شد تیم رده جوانان باشگاه به سوپرلیگ مازندران در رده جوانان راه پیدا کند.

 

وی از نخستین جشن پیراهن ورزشی فوتبال در شهرستان نور خبرداد و افزود: با حمایت مجموعه لمو نخستین جشن پیراهن را در شهرستان نور را برگزار می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی “تکنیک نور” تصریح کرد: قهرمان پروری باید همراه با روحیه پهلوانی باشد تا قهرمانان ورزشی در همه رشته‌ها الگوی نسل آینده باشند.

 

عسگری افزود: مربیان برای پرورش روح و جسم ورزشکاران باید از خودشان الگوی مناسبی ارائه دهند تا بتوانند بر ورزشکاران تاثیرگذار باشند.

 

 

 

 

هادی معماری مدیریت مجموعه ی لمو و حامی باشگاه فرهنگی ورزشی “تکنیک نور” در گفت وگو با خبرنگار ما اظهارکرد: مجموعه لمو همکاری با باشگاه فرهنگی ورزشی تکنیک نور را مایه افتخار می‌داند و امیدواریم با همکاری تنگاتنگ و قطعاً استعدادیابی مدیرعامل باشگاه چشم‌اندازی خوبی را در آینده شاهد باشیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: هدف ما سود مادی نیست چراکه روش‌های تبلیغاتی بسیار موثرتر وکم هزینه تری جهت تبلیغات وجود دارد بلکه حمایت مجموعه رستوران‌های لمو از ورزشکاران برای داشتن جامعه‌ای سالم و بانشاط است.

 

معماری رونمایی از پیراهن این تیم را یک حرکت نمادین برای اهمیت به جایگاه ورزشکاران و سلامت جسم و روح دانست و افزود: امیدواریم با حضوراستاد عسگری شاهد آینده درخشانی برای ورزشکاران تیم “تکنیک نور” باشیم.

گفتنی است حسن عسگری مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی “تکنیک نور”، مدرس فدراسیون فوتبال ایران و آسیا و استعدادیاب تیم‌های پایه ملی ایران است.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ آبان, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو