زمان انتشار: ۱ آذر ۱۴۰۰ -

تضارب آرا برای بهبود کسب و کار لازم اس

فراندار شهرستان نورگفت: اکنون شهرستان نور محل توجه است، وجود راههای مواصلاتی از شرق و غرب این شهرستان را در موقعیت سوق الجیشی قرار داده و هر کس بتواند در این منطقه برندسازی کند را حمایت می‌کنیم.

نشست هم اندیشی تعدادی از مدیران و نمایندگان برندهای شهرستان که با حضور نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس، رئیس اداره صمت،  رئیس اداره اماکن و تعدادی از اصحاب رسانه با همت پایگاه خبری نور خبر در رستوران قجر برگزار شد.

 

علی شادمان در نشست هم اندیشی اظهارکرد: اکنون شهرستان نور محل توجه است، وجود راههای مواصلاتی از شرق و غرب این شهرستان را در موقعیت سوق الجیشی قرار داده  و هر کس بتواند در این منطقه برندسازی کند را حمایت می‌کنیم.

وی افزود: اگر چه در شهرستان نور از وجود فروشگاه‌های برند برخوردار هستیم اما این شهر باید تبدیل به بازار بزرگ شود.

فرماندار نور در پاسخ به برخی مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان برندهای حاضر در جلسه در خصوص مشکلات پارک خودروها در مقابل برخی فروشگاه ها، بیان کرد: یکی از راهکارها افزایش شعبات فروشگاهی و توزیع مراجعان است که سبب کاهش ترافیک و رفع مشکل پارک خودروها می شود.

این مسئول با اشاره به مشکلات ناشی از کرونا، خاطرنشان کرد: کرونا به همه آسیب زد، آموزش، کسب و کار و بسیاری از مشکلات درمانی و …که سبب  تعطیلی‌ها شد اما همواره تلاش شد که این موضوع مدیریت شود و رنگ بندی به سمت نارنجی و زرد و آبی برود تا مشاغل فعال شود.

فرماندار شهرستان نور گریزی به برخی مشکلات شهرستان زد و افزود: یکی از مشکلات شهرستان زباله است که بیش از چهارماه با کمک بخش خصوصی و سرمایه گذاری فاز اول زباله‌سوز در حال تکمیل است و با این اتفاق مشکل زباله کاهش پیدا می‌کند.

شاد مان به دیگر خدمات در پیگیری پروژه‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: بیش از ۳۵ پروژه در این مدت به نتیجه رسیده و یا در حال تکمیل است.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست، اظهارکرد: سرمایه گذاران و نمایندگان برندها می‌توانند برای شاخص کردن و شاخص شدن شهرستان مؤثرباشند.

ولی الله فرزانه افزود: همه استان‌های شمالی به ویژه مازندران به دلیل شرایط خاص و گردشگر پذیری همواره مورد توجه سرمایه گذاران بوده و اطمینان دارند در این منطقه سرمایه گذاری منطقی است.

 

وی افزود: یکی از مشکلات  استان گردشگرپذیر وارداتی شدن است، واردات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و … که درهرصورت نیازمند تعریف یک چهارچوب برای رعایت برخی مسائل و روابط هستیم.

 

این مسئول از پیشنهاد احداث پارکینگ طبقاتی استقبال و تصریح کرد: احداث پارکینگ طبقاتی نیازمند سرمایه گذاری است که شورا و شهرداری هم باید در این راستا همکاری کنند.

 

فرزانه گفت: برندها در ایجاد اشتغال و جذب توریست پیشانی شهرستان و بسیار تأثیرگذارهستند.

قابل ذکر است در ابتدای مراسم  نمایندگان برندهای حاضر در جلسه به بیان مشکلات از جمله ممنوعیت پارک خودروها و جریمه پارک مورب به دلیل کمبود جا و تاکید بر ایجاد پارکینگ طبقاتی، خسارات ناشی از  تعطیلات کرونایی و …پرداختند.

این نمایندگان اخذ مالیات، پرداخت چک‌های صادره، گرانی تابلوهای تبلیغاتی را از دیگر مشکلات برشمردند.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ آذر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو