زمان انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۰ -

مدیر کانون زبان مازندران خبر داد

برگزاری سومین دوره حرفه ای تربیت مدرس زبان در محمودآباد/ متقاضیان مازندرانی و گیلانی در این دوره حضور دارند

حامد فاضلی کبریا از برگزاری سومین دوره حرفه ای تربیت مدرس زبان انگلیسی در مازندران خبر داد و گفت: این دوره در موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد در حال برگزاری است.

 

 

مدیر کانون زبان ایران در مازندران از برگزاری سومین دوره حرفه ای تربیت مدرس زبان انگلیسی در استان خبر داد و اظهار کرد: این دوره با حضور متقاضیان دو استان مازندران و گیلان در موسسه آموزش عالی خزر محمودآباد در حال برگزاری است.

وی افزود: مرحله اول این دوره در تاریخ سی ام مهرماه امسال با برگزاری آزمون کتبی آغاز شد و سپس ۲۰ جلسه کلاس آنلاین برپا شد.

حامد فاضلی کبریا با بیان اینکه مرحله دوم با شرکت متقاضیانی که در مرحله اول قبول شدند به صورت مصاحبه شفاهی برگزار شد، خاطرنشان کرد: پذیرفته شدگان نهایی دو مرحله جهت شرکت در مرحله سوم تربیت مدرس به صورت حضوری در دوره کنونی حاضر شدند.

 

مدیر کانون زبان ایران در مازندران همچنین به مقاطع سنی این دوره اشاره کرد و گفت: متقاضیان گروه سنی بزرگسال و نوجوان با حضور دو کارشناس به نام های آغشته و حسامی در حال آموزش هستند.

وی در پایان بیان کرد: کانون زبان ایران به عنوان تنها مؤسسه دولتی آموزش زبان های خارجی با بیش از ۹۰ سال سابقه است که به دلیل گسترش شعبه های آموزشی نیازمند مدرس است که هر ساله دوره تربیت مدرس را برگزار می کند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۹ آذر, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو