زمان انتشار: ۲ دی ۱۴۰۰ -

تجلیل از برگزیدگان جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان شهرستان نور

برگزیدگان جشنواره استانی تئاتر خیابانی بسیج هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور تجلیل شدند.

آیین تجلیل از برگزیدگان تئاتر با حضور امام جمعه نور، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، جانشین فرمانده سپاه ناحیه نور و هنرمندان در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نور برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام قنبر علی احمدی در این مراسم با اشاره به ایام فاطمیه و حضرت فاطمه زهرا (س) اظهارکرد: در این ایام باید همه ظرفیت‌ها را برای شناخت این جایگاه و شخصیت بزرگ به عنوان یک زن, مادر ،همسر و انسانی برجسته به کار بگیریم.

 

وی گفت: نقش آفرینی فاطمه زهرا (س ) در عالم اسلام ، بالاتر از عالم انسانیت و الگویی کامل برای زنان، مادران و دختران است.

این مسئول با اشاره به اینکه چهار حس نیکویی، کنجکاوی، زیبایی و مذهبی که در وجود انسان هاست باید در مسیر درست تقویت شود، تأکیدکرد:هنر، اندیشه، قلم و برنامه‌های هنری باید ما را به خدا نزدیک کند و هنرمندان تلاش کنندتا هنر آن‌ها سبب ارتقای مذهبی و اعتقادات جامعه شود.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی بسیج استان مازندران اظهارکرد: این جشنواره که توسط سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار شد ۳۳ گروه نمایشی از سراسر استان شرکت کردند.

داوود فلاح  با اشاره به اینکه اختتامیه این جشنواره به میزبانی محمودآباد و سرخرود برگزار شد، خاطرنشان کرد: در این جشنواره ۱۰ گروه نمایشی برگزیده شدند که سه گروه  نمایشی از بسیج هنرمندان شهرستان نور توانستند مقام برتر را کسب کنند.

وی گفت: امیدواریم با تلاش و همت هنرمندان شهرستان نور شاهد رشد و اعتلای فرهنگ و هنر فاخر تئاتر در شهرستان نور باشیم.

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو