زمان انتشار: ۶ دی ۱۴۰۰ -

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور:

شهرستان نور ميزبان مهمان‌های بهشتی می‌شود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نور گفت: مردم مهمان‌نواز این شهرستان مهمانان آسمانی خود را در شهرستان بدرقه می‌کنند و در دوازدهم دی ماه با حضور مهمانان بهشتی این شهر عطرآگین می‌شود‌.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سرهنگ اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ما با تبریک میلاد حضرت مسیح (ع) و گرامیداشت دهه بصیرت از ۹ تا ۱۹ دی ماه اظهارکرد: ستاد برگزاری شهرستان با همراهی بسیجیان و سپاه شهرستان برنامه‌های متنوعی را در دهه بصیرت برگزار می‌کنند.

وی با اشاره به فتنه ۸۸ تصریح کرد: به‌مناسبت ۹ دی ماه برنامه‌های شاخص بصیرت افزایی در سطح شهرستان و در همه بخش‌ها و شهرهای مختلف برپا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به ۲ برنامه شاخص به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها و حضور مهمان ویژه ازهمرزم شهید حاج قاسم سلیمانی افزود: همزمان با سالگرد شهادت سردار دلها برنامه‌های مختلفی داریم که ۶ برنامه حوزه محوری در سطح شهرستان نور و حوزه محلات و دو برنامه شاخص در دوازدهم دی در نور و سیزدهم دی ماه در چمستان اجرایی می‌شود.

اسدی با اشاره به برنامه‌های استانی و تشییع شهدای خوشنام دفاع مقدس در یازدهم دی ماه تصریح ‌کرد: شهرستان نور در روز دوازدهم دی ماه ساعت ۱۴:۳۰میزبان شهدای خوشنام دفاع مقدس است.

وی یادآورشد: مردم مهمان نواز شهرستان نور، مهمانان آسمانی خود را در شهرستان  بدرقه می کنند و در دوازدهم دی ماه شهرستان نور با حضور مهمانان بهشتی عطرآگین می‌شود‌.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به این که مراسمات این ایام با حضور شهدا متبرک می شود، افزود: این برنامه‌ها مصادف با ایام فاطمیه دوم است، که نافذترین بصیرت را از مکتب فاطمه زهرا (س) سرمشق گرفتیم و بصیرت افزایی در فاطمیه دوم را با برنامه‌های تلفیقی نهادینه می‌کنیم.

اسدی اظهار داشت: شب سیزدهم دی ماه برنامه‌ای در چمستان با سخنرانی امیرپوردستان فرمانده نیروی زمینی و برنامه دیگر در مصلی یا مسجد جامع چمستان به مناسبت سالگرد شهادت سردار دلها برگزار می شود.

وی با اشاره به ۶ برنامه مختلف حوزه محلات در سطح شهرستان نور خاطرنشان کرد: مراسمات مختلف در حوزه‌های محلات در روستای سلیاکتی، آهودشت، مسجد جامع رویان و … در خصوص بصیرت افزایی با سخنرانی همرزم شهیدحاج قاسم سلیمانی اجرایی می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به یادواره شهدا در سه روستای شهرستان یادآورشد: برنامه بصیرت افزایی به مناسبت ۹ دی در شب چهارشنبه در روستای شیرکلا همراه با یادواره شهدای در سه روستا با سخنرانی سردار قریشی استاد دانشگاه دافوس برگزار می‌شود.

اسدی با اشاره به برنامه‌های متعدد در سطح شهرستان به مناسبت ۹ دی افزود: مراسمات مختلف در بلده با سخنرانی سردار کوهستانی، در شهر نور با سخنرانی امام جمعه نور، در چمستان با سخنرانی سردار قریشی استاد دانشگاه دافوس برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: در ایزدشهر با سخنرانی سرهنگ اسدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور اجرا و در شب سیزدهم و روز چهاردهم مراسمات مختلف با حضور شهدا متبرک می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور در پایان گفت: در دهه بصیرت اقشارها مانند دانش آموزی و فرهنگیان، بسیج رسانه، بسیج اداری و کارگری، دانشجویی و … برنامه‌های مختلفی را اجرا می‌کنند.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۶ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو