زمان انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۰ -

در گفت‌وگوی با بلاغ مطرح شد؛

خاطرات جالب یک بسیجی از دیدار با «حاج قاسم» و شهید طارمی

بسیجی جهادی محمد زینعلی پور گفت:سردار سلیمانی و یارانش الگوی عینی هستند که خالصانه برای احیای دین اسلام و یاری رساندن به مظلومان جهان تمام زندگی خود را فدا می‌کنند.

به گزارش بلاغ، سردار شهید سلیمانی در راه خدا از هیچ کس و هیچ چیز پروایی نداشت و در میان مردم ایران و منطقه و انسان‌های آزاده جهان محبوب قلب‌ها بود.

 

 

روحیه فداکاری، فروتنی، معنویت و اخلاق محوری سردار، قلب‌ها را تسخیر کرد و زندگی سرداردل‌ها الگوی مناسبی برای نسل امروز است.

بسیجی جهادی محمد زینعلی پور از شهر رویان شهرستان نور در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص خاطراتش از شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید هادی طارمی اظهار کرد: در کربلای معلی به عنوان نیروی بسیج جهادی خادمیاری می‌کردم که یک روز صبح هنگام نماز با مدیر پروژه برای زیارت عاشورا وارد صحن شدیم.

وی گفت: بعد از زیارت عاشورا کنار صحن شلوغ شده بود، وقتی نزدیکتر رفتم متوجه شدم حاج قاسم سلیمانی در صحن است در آن لحظه شهید طارمی را دیدم و از او تبرک و یادگاری خواستم.

این بسیجی یادآورشد: شهید از من پرسید چند وقت دیگر در کربلا هستی، به او گفتم چند هفته‌ و شهید طارمی برای هفته سوم با من قرار گذاشت که در همین مکان حضور پیدا کنم اما خودم فکر نمی‌کردم بتوانم شهید طارمی را با این همه مشغله کاری و رفت و آمد در مناطق مختلف همان روز در این مکان ببینم.

زینعلی پور در ادامه بیان کرد: روز موعود بدون این که امیدی به دیدن شهید طارمی داشته باشم به همان مکان رفتم در کمال تعجب هادی طارمی را دیدم وقتی پیش شهید طارمی رفتم به من گفت به یادت بودم و قولی که دادم یک چفیه و سربند تبرک شده از حرم حضرت زینب(س)را برای شما هدیه آوردم و دعا می کنم عاقبت به خیر شوید.

وی عمل کردن به قول و حرف را از خلوص شهدا دانست و افزود: شهدا کسانی هستند که خالصانه و بدون هیچ چشم‌داشتی برای مردم کار کردند و با تمام مشغله کاری با اخلاق محوری به قولشان عمل کردند،سردار سلیمانی و یارانش الگوی عینی هستند که خالصانه برای احیای دین اسلام و یاری رساندن به مظلومان جهان تمام زندگی خود را فدا می‌کنند.

بسیجی جهادی با بغض و هیجان از خصوصیات سردار و یارانش برای ما می گفت که چگونه شهدا با وفای به عهد و پایبندی به حرفشان می‌توانند قلب‌ها را تسخیر کنند و مکتب حاج قاسم و شهدا الگویی برای همه انسان‌های آزاده است تا به سعادت برسند.

زینعلی پور با بیان اینکه هرگز محبت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهید طارمی را فراموش نمی‌کنم، اظهارکرد: سال ۹۷ در یادواره شهدای مازندران به میزبانی بابل توانستم با سردار دلها از نزدیک دیدار کنم.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که با عجله به در پارکینگ رسیدم یک ماشین آهسته به پاهایم برخورد کرد که چند لحظه نشستم و متوجه شدم یک نفر از پشت‌سر دستش را بر روی شانه‌هایم گذاشت و گفت مواظب باش برادر به خودت آسیب می‌رسانی و وقتی برگشتم دیدم سردار شهید سلیمانی است که تازه سخنرانی ایشان تمام شد و با هیئت همراه به سمت پارکینگ آمدند و آن لحظه توفیق شد تا در مسیر، سردار را زیارت کنم.

 

 

 

این بسیجی جهادی با اشاره به گفت وگوی خود با سردار گفت: یادگاری از سردار خواستم، در دستان حاج قاسم سه انگشتر بود که یکی از انگشترها را از دستانش بیرون آورد و به من داد و گفت همیشه در راه درست باش، راه شهدا را ادامه بده، زیارت حرم امام رضا علیه السلام را فراموش نکن که هیچ کس را دست خالی بر نمی‌گرداند.

وی در پایان با اشاره به اینکه شهدا با خلوص در راه خدا کار کردند و به دنیا دل نبستند که پایان کارشان شهادت و سعادت شد،افزود:اگر در جامعه امروز مکتب سردار شهید سلیمانی‌ها و شهید طارمی‌ها و شهدا الگوی ما باشد جامعه سالم و آبادی خواهیم داشت.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو