زمان انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ -

جانشین انتظامی استان مازندران

برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت و آسایش مردم در شبکه های اجتماعی

جانشین انتظامی استان مازندران گفت: اراذل و مخلان نظم و امنیت عمومی دیگر جایی برای عرض اندام در استان ندارند.

سرهنگ سید موسی حسینی در بازدید از دستاوردهای طرح ظفردر شهرستان نور اظهارکرد: در پی گزارش مردمی مبنی بر شرارت، نزاع دسته جمعی و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط چند تن از اراذل و اوباش در شهرستان نور و یکی از شهرستان‌های همجوار تحقیقات پلیس آغاز شد

.

 

وی گفت: بر اساس تحقیقات پلیس امنیت عمومی شهرستان نور مشخص شد این افراد در شبکه‌های مجازی نیز با انتشار فیلم با انواع سلاح سرد و گرم برای شهروندان خط و نشان کشیده و جولان می‌دهند.

 

جانشین انتظامی استان مازندران خاطرنشان کرد: پلیس پس از ردزنی‌های گسترده و هماهنگی با مراجع قضایی یک نفر از عاملان اقدام‌های مجرمانه را با عملیات غافلگیرانه و ضربتی دستگیر و در مخفیگاه متهم دو قبضه سلاح گرم کشف کرد.

 

این مسئول با اشاره به این مطلب که متهم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد، بیان کرد: تحقیقات پلیس برای دستگیری دیگر افراد از همدستان و رقیبان اراذل و اوباش ادامه دارد.

 

سرهنگ حسینی در پایان افزود: اراذل و اوباش دیگر جایی برای عرض اندام در استان ندارند و پلیس به افرادی که بخواهند امنیت و آسایش شهروندان را خدشه دار کنند فرصت هیچگونه جولان و قدرت نمایی را نمی‌دهند و این افراد در صورت هرگونه شرارت با برخوردهای قانونی و قاطعانه پلیس و دستگاه قضایی روبرو خواهند شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۳ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو