زمان انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ -

تکریم از مادران شهدای شهرستان نور

به مناسبت وفات بانوی مکرم ام البنین (س) فرمانده سپاه ناحیه نور ، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور و همراهان با حضور در منازل سه شهید شهرستان از مادران شهدا حسینعلی بور، سید مهدی حسینی و ولی الله نبی‌زاده تکریم کردند.

به گزارش خبرنگار سرای نور،سرهنگ سید نعمت اسدی در گفت وگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز وفات بانوی مکرمه ام البنین (س) اظهار کرد: ویژگی بسیار مهم حضرت ام البنین (س) توجه به زمان و مسائل مربوط به آن است و زندگی حضرت همواره با بصیرت و نوردانش همراه بود.

 

 

 

 

وی گفت: زندگی شهدا به ویژه سبک زندگی مادران شهدا متأثر از مادران و زنان بزرگ در تاریخ اسلام است.

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان نور با اشاره به مادر شهید بور که تنها فرزند پسر ش در راه اسلام و انقلاب به شهادت رسید، افزود: این مادر شهید به شهادت فرزندش را در راه اسلام افتخار می‌کرد و آشنایی با شیوه زندگی این مادران بزرگ می‌تواند الگوی مناسبی در تربیت فرزندان برای مادران و دختران جامعه امروز باشد.

 

 

گفتنی است به مناسبت وفات بانوی مکرم ام البنین (س) فرمانده سپاه ناحیه نور ، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه نور و همراهان با حضور در منازل سه شهید شهرستان از مادران شهدا حسینعلی بور، سید مهدی حسینی و ولی الله نبی‌زاده تکریم کردند.

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۸ دی, ۱۴۰۰

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو