زمان انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ -

اسماعیلی،نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی:

تاکنون در خصوص مشکلات خبرنگاران در دوره ی دهم مجلس صحبتی نشده است

به همت روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی ، علی اسماعیلی،نماینده مردم نور و محمودآباد درمجلس شورای اسلامی در جلسه هم اندیشی با خبرنگاران منطقه در تالار البرز محمودآباد از مقام خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل کرد .

در این جلسه که باحضور فرمانداران دو شهرستان،روسای دفاتر نماینده مردم در نور و محمود اباد، روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه، خبرنگاران برگزار شد؛ اسماعیلی در سخنانی اظهار کرد: با توجه به  شعار سال “اقتصاد مقاومتی،اقدام و عمل” و توصیه و تاکید  رهبر معظم انقلاب، همه سران قوا،نمایندگان ملت و مردم  باید نهایت تلاششان را در این زمینه متمرکز نمایند .
وی  گفت:از نگاه  من، ایمن  سازی در بحث اقتصاد مقاومتی بسیار مهم و قابل توجه است چرا که  با  تولید و افزایش کیفیت آن و حل مشکلات پیشروی سرمایه گذاران می توانیم  پشتوانه محکمی برای خود در شرایط احتمالی تحریم برای کشور مهیا کنیم .

ویگفت :مسئولیت کنونی  من  در کسوت نمایندگی  مردم نور و محمودآباد از اراده مردم است و ما نیز باید با رقبا و یارانشان در تعامل بوده و تلاش کنیم تا  حوزه انتخاباتی خود را یک قدم به جلو پیش ببریم .
نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ، نظارت را وظیفه فراموش شده ی مجلس برشمرد  و گفت:مجلس باید در بسیاری از امور نظارت کند تا  به وقوع نپیوندد .وی به نظارت در سطح  منطقه ای،ملی و استانی و شهرستانی  تاکید کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش  گفت : مسئولیت  سنگینی بر دوش خبرنگاران نهاده شده چرا که با  قلم خود،راه شهدا را پی  می گیرند
وی تصریح کرد : خبرنگاران بدون تفکر،تعقل و نوآوری  نمی توانند وظیفه اصلی شان را به خوبی  انجام دهند چرا که  آنان انتقال دهنده ی پیام مردم و مسئولان هستند .
وی افزود :اساس سازندگی و ثمربخش بودن اقدامات یک مدیر،نقد رسانه هاست.

اسماعیلی اضافه کرد:تاکنون در خصوص مشکلات خبرنگاران در دوره ی دهم مجلس صحبتی  نشده است و اکنون با  رصد مشکلات شما ، حتما پیگیر برای کاهش و رفع آنها خواهیم بود .

دبیر کمیسیون اقتصادی مجلس همچنین گفت : ۷ منطقه آزاد داریم که گویی اکثر آنها در بخش واردات کالا  فعال هستند و این مغایر با  تاکیدات رهبری و اصل اقتصاد مقاومتی ست و با تلاش در امر صادرات،حمایت نیز صورت خواهد گرفت .

اسماعیلی  خاطرنشان کرد: مازندران به عنوان نزدیکترین استان به پایتخت و وجود راههای هوایی و دریایی ،پتانسیل خوبی برای ایجاد یک منطقه آزاد دارد که  با  وحدت نظر نمایندگان  استان در مجلس شورای اسلامی،مکان مناسبی برای آن در نظر گرفته می شود.

قابل ذکر است از سوی دکتر علی اسماعیلی نماینده مردم شریف نور و محمودآباد ، کمیل کوزه گر کالجی به سمت مشاور رسانه ای و مسئول روابط عمومی دفتر ارتباط مردمی شهرستانهای نور و محمودآباد منصوب شد .

در پایان نیز با اهدای لوح از اصحاب رسانه و خبرنگاران نور و محمودآباد  قدردانی شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۴ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو