زمان انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۵ -

کارشناس مهدویت:

جدایی از بنیاد مهدویت موجب انحراف خواهد شد

کارشناس مهدویت گفت: بنیاد مهدویت استان مازندران زیر نظر حوزه علمیه قم بوده و ناظر آن نیز رهبر انقلاب است و هر جریان و گروهی جدای از این بنیاد موجب انحراف خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ همزمان با ولادت با سعادت امام رضا(ع)، ایزدشهر میزبان خادمان حرم امام رضا(ع) شد و مراسم استقبال از پرچم مبارک امام هشتم شیعیان در مسجد امام حسن عسگری(ع) ایزدشهر با حضور مریدان مشتاق آن حضرت برگزار گردید.

حجت‌الاسلام حاجی‎زاده، امام جمعه ایزدشهر در این مراسم با تبریک میلاد امام رئووف، حضرت رضا(ع) طی سخنانی گفت: هر امام معصومی را با یک صفت و شاخصه می‌شناسند، امام کاظم را به باب الحوائج بودنشان، امام جواد را به جود و سخاوتشان و امام رضا(ع) که ما لیاقت و سعادت آن را پیدا کردیم در کشورمان از وجود با برکتشان بهره‌مند شویم، یک صفت خاص دارد که نسبت به دیگر ائمه برتری پیدا کرده و آن هم رئووف و مهربان بودن ایشان است.

وی خدا را دارای دو صفت رحمت رحمانیه و رحمت رحیمیه برشمرد و افزود: خداوند نسبت به تمام موجودات عالم رحمت عام یا رحمانیه دارد ولی رحمت رحیمیه یا خاص وی فقط شامل کسانی می‌شود که ایمان و تقوای بسیار داشته باشند.

امام جمعه ایزدشهر گفت: آیت‌الله بهجت فومنی به زیارت امام رضا(ع) سفارش بسیار کردند و گفتند که ثوابش از زیارت امام حسین(ع) نیز بالاتر است.

حاجی‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: رأفت امام رضا(ع) همیشه و در هرحال شامل حال ما می‌شود و هرکس هرچند مرتبه به زیارت امام رضا(ع) برود ایشان نیز از دم مرگ تا قیامت به دیدارش خواهد آمد.

همچنین در این مراسم، عبادی کارشناس مهدویت با اشاره به جریانات انحرافی مهدویت، گفت: جریانات انحرافی مهدویت آنقدر ساده در میان مردم نفوذ می‌کند که تاکنون بسیاری از افراد تحصیل کرده و مذهبی مسلک نیز به بیراهه کشیده شدند چرا که شور امام زمان(عج) در دل همه افراد وجود دارد ولی شناخت واقعی وجود ندارد.

عبادی افزود: بنیاد مهدویت استان مازندران زیر نظر حوزه علمیه قم بوده و ناظر آن نیز رهبر انقلاب است و هر جریان و گروهی جدای از این بنیاد موجب انحراف خواهد شد.

در پایان خادمان حرم امام رضا(ع) با پرچم متبرک حرم رضوی در مسجد امام حسن عسگری(ع) حضور یافتند و شور معنوی خاصی در فضای مسجد برپا شد و مردم با چشم گریان که نشانه عشق و علاقه به ائمه اطهار به‌ویژه حضرت رضای رئووف بود ابراز علاقه می‌کردند.

قابل ذکر است پس از پایان مراسم، خادمان حرم رضوی با پرچم حرم مطهر، برای طواف در منزل شهید محمدرضا یحیی پور حضور پیدا کردند و این دیدار برای مردم ایزدشهر برکت و رايحه دل انگيز معنوی به‌همراه داشت.

228b7efa-5e5d-4f01-80ad-6348e076fe6c

8128d4c3-74d3-41ea-bef5-8596f38d0afa

41ebdd74-e0dd-4e35-b800-030e797e408d

4c4de65f-2a90-4c1d-9a3a-b81a84a27cb6

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو