زمان انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ -

شکایت ایران به دادگاه بین‌المللی ورزش به خاطر ناداوری علیه بهداد

بنا بر اعلام رئیس کمیته ملی المپیک، امروز شکواییه و دادخواستی در مورد ناداوری و مسائل پیش آمده در دسته فوق سنگین وزنه برداری المپیک تقدیم دادگاه بین المللی داوری ورزش (CAS) خواهد شد.

به گزارش سرای نور؛ کیومرث هاشمی در مورد اعتراض ایران به دادگاه حکمیت ورزش مبنی بر ناداوری صورت گرفته در حق بهداد سلیمی اظهار داشت: در این زمینه خوشبختانه همه مردم و کارشناسان دیدند که وزنه دوم بهداد سلیمی پس از تایید سه داور مسابقه و گذشت چند دقیقه با اعمال نفوذ هیات ژوری مردود اعلام شد تا حق این ورزشکار با اخلاق و مدال ارزشمند المپیکش پایمال شود.

وی ادامه داد: با بررسی جوانب امر و مدارک خوبی که در اختیار داریم مقرر شد بعد از جلسه با مسئولان فدراسیون وزنه برداری و بررسی مجدد قوانین و مقررات، شکواییه و دادخواستی مستند و معتبر را تقدیم CAS کنیم.

هاشمی در ادامه به مدارک مورد بحث اشاره کرد و گفت: نگاهی به استارت لیست مسابقات و داوران و اعضای کمیته فنی مسابقه نشان می دهد که نام جلود، رئیس عراقی کنفدراسیون وزنه برداری آسیا و همسرش اصلا در جمع نفرات معرفی شده به عنوان ژوری نیست اما آنها در اقدامی مشکوک پشت میز ژوری نشسته و ناداوری و ناعدالتی را رقم زدند.

رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: تمام تلاشمان این است تا این جوان شایسته به حق و حقوق خود برسد. از هیچ تلاش و پیگیری دریغ نکرده و نمی کنیم و اولویت کادر سرپرستی کاروان بر پیگیری این موضوع خواهد بود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۷ مرداد, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو