زمان انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۵ -

فرمانده سپاه بابل:

دستگیری عامل تکفیری در بابل صحت ندارد

فرمانده سپاه بابل گفت: خبر مربوط به دستگیری عامل تکفیری در این شهرستان غیر‌واقعی است.

به نقل از سرای نور؛ علی‌اکبر محمدپور طی گفت‌وگویی ضمن تکذیب دستگیری عامل تکفیری در بابل، اظهار کرد: به شکرانه حضور مقتدرانه سربازان گمنام امام زمان(عج) در ایران اسلامی و سربازان جان برکف ایران در مرزها و خارج از مرزهای کشور، هیچ مشکلی در امنیت داخلی نداریم و پایتخت شهدای شمالی کشور بابل نیز در با همکاری مسئولان و مردم همیشه در صحنه امنیت کامل به‌سر می‌برد.

وی افزود: این روزها شاهد اطلاع‌ رسانی خبری نامناسب و غیرواقعی برخی رسانه‌ها در سایت‌های خبری و فضای مجازی از دستگیری عامل تکفیری در سطح شهرستان بابل بودیم که بدون هیچ اطلاعات درستی و بر اساس شنیده‌ها منتشر شد که امیدواریم با رصد بررسی اطلاعاتی مناسب دیگر شاهد انتشار این‌گونه اخبار غیرواقعی نباشیم.

فرمانده سپاه بابل با تشکر از رسانه‌ها و خبرنگارانی که به رسالت واقعی خود واقف هستند، ادامه داد: انتظار می‌رود به‌دور از هیاهوی امنیتی و سیاسی اگر هم از این دست موارد مشاهده شد با مسئولان همکاری و اطلاعات درست به مردم تزریق شود تا مشکلی برای اذهان عمومی پیش نیاید، البته تاکید می‌کنم تا به امروز همکاری بیشتر رسانه‌ها برای تامین امنیت و استقلال کشور به‌عنوان یکی از بازوان توانمند برای مسئولان نظام اسلامی بوده که امیدواریم همچنان ادامه داشته باشد.

این مسئول تصریح کرد: با تماس‌هایی که با مسئولان امنیتی و انتظامی در منطقه و دادستان شهرستان بابل داشتیم هیچ‌گونه دستگیری در این زمینه گزارش نشده و این مسئله بیشتر به یک شیطنت رسانه‌ای شبیه است که امیدواریم انتشاردهندگان اینگونه مطالب غیر واقع پاسخگوی کار خود در مراجع صلاحیت‌دار رسیدگی به این گونه تخلفات باشند.

محمدپور در پایان گفت: امنیت امروز ما مدیون خون شهداست، تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در ایران اسلامی وجود دارد احدی نمی‌تواند خللی در امنیت این آب و خاک ایجاد کند و امروز شاهد آن هستیم که ایران اسلامی از امن‌ترین کشورهای جهان به شمار می‌رود.

گفتنی است طی دو روز گذشته اخباری مربوط به دستگیری عضو گروهک تروریستی در مازندران توسط دو سایت خبری و شبکه‌ها در فضای مجازی منتشر شد که محل دستگیری را شهر گتاب شهرستان بابل اعلام کردند که مسئولان این شهرستان از جمله محمدتقی عباسپور فرماندار ویزه بابل نیز این خبر را تکذیب کرد.

منبع:بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۵ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو