زمان انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ -

جشن عاطفه ها آغاز شد/ کمک‌های نقدی را پیامک کنید

جشن عاطفه ها با هدف مشارکت مردم در تامین نیازهای دانش آموزان محروم و کم بضاعت، صبح پنج شنبه ۲۵ شهریور ماه جاری در سطح شهرها آغاز شد.

 

به گزارش سرای نور، جشن عاطفه ها با شعار «مهر در انتظار همدلی»  در دو  بخش مردمی در روز ۲۵  شهریور و در بخش مدارس ۱۰ مهر با نواخته شدن زنگ عاطفه ها در مدارس سراسر کشور برگزار می شود.

این جشن با هدف تامین مایحتاج، پوشاک و نوشت‌افزار تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند برای نخستین بار فقط در پایگاه های مرکزی جشن برگزار می شود.

بیش از ٣٣٠ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند.

خیرین و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق سامانه پیامکی #١*٨٨٧٧* کمک های نقدی خود را برای جشن عاطفه‌ها واریز کنند.

جشن عاطفه ها در تهران در فرهنگسراهای رسانه، فردوس، خاوران و رازی برگزار می‌شود.

جعبه‌های کفش برای هدیه به دانش‌آموزان نیازمند

شهروندان در جشنواره «جعبه کفش» هدایای خود را پس از قراردادن در جعبه‌های تزئین شده در اختیار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران قرار می‌دهند.

حجت الاسلام حسن ناصری‌پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، گفت: با توجه به اینکه تمامی هدایایی که به جشنواره اهداء می‌شود باید در جعبه‌های تزئین شده قرار گیرد، به این منظور شهروندان با تزئین جعبه‌ها هدایای خود را در آنها قرار می دهند.

وی افزود: تعدادی از جعبه‌هایی که قرار است از سوی اصناف مانند (صنف کفاشان) و اتحادیه‌ها در اختیار سازمان قرار گیرد به مهدکودک‌ها و خانه‌های فرهنگ تحویل داده می‌شود تا کودکان آنها را برای همنوعان نیازمند خود تزئین کنند.

ناصری‌پور ادامه داد: خانواده‌ها و کودکان می‌توانند جعبه‌های خود را به صورت خلاقانه تزئین و به یکی از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران اهداء کنند.

وی گفت: سازمان فرهنگی هنری شهرداری آماده دریافت کمک‌های نقدی خیران است تا از محل آنها، نوشت‌افزار تهیه و پس از قرار دادن در این جعبه‌های تزئین شده به دانش‌آموزان نیازمند اهدا کند.

جشنواره مردمی «جعبه کفش» از امروز ۲۵ شهریور تا دوم مهر با شعار «مهر در انتظار همدلی» برگزار می‌شود.

منبع:مهر

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو