زمان انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ -

ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان نور آغاز به کار کرد

ستاد احسان و نیکوکاری شهرستان نور به ریاست سعید یزدانی معاون فرماندار نور و دبیری قلی پور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان آغاز به کار کرد.

 

به گزارش سرای نور، معاون فرماندار نور با اشاره آموزه های دین مبین اسلام ، مشارکت در امور خیریه و دستگیری از مستمندان را از اصلی ترین مؤلفه های ایجاد شور و نشاط اجتماعی دانست و بازخوردهای کمک به نیازمندان در جامعه را برشمرد و تثبیت روابط سیاسی و اجتماعی نظام و مردم را از نتایج بارز و شاخص این مشارکت دانست .

سعید یزدانی در ادامه خواستار مشارکت همه جانبه تمامی دستگاهها جهت بالا بردن مشارکت شهروندان در برنامه های کمیته امداد و بهزیستی و دستگاههای حمایتی شد تا در ایام بازگشایی مدارس امکان حمایت مؤثر از دانش آموزان تحت پوشش این نهاد ها فراهم شود.
در ادامه قلی پور رئیس کمیته امداد شهرستان نور گفت: کمیته امداد حضرت امام (ره) با برپایی چادرهایی در سطح شهر و در نمازهای جمعه در ایام قبل از بازگشایی مدارس آماده دریافت کمکهای نقدی از خیرین و شهروندان است و در مرحله دوم در ۱۰ مهر از طریق مدارس و دانش آموزان نسبت به جمع آوری کمک های اهدایی از سوی دانش آموزان اقدام می کند.

 

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

 

 

 

 

 

img_6960

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو