زمان انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ -

مقدمات برگزاری سرشماری اینترنتی در شهرستان نور فراهم می شود

جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نور با مدیران دفاتر پیشخوان دولت و کافی نتهای فعال شهرستان در محل فرمانداری شهرستان نور تشکیل شد.

به گزارش سرای نور: جلسه ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نور با مدیران دفاتر پیشخوان دولت و کافی نتهای فعال شهرستان در محل فرمانداری شهرستان نور تشکیل شد.

در ابتدای این جلسه قنبرعلی داداش پور معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نور با تقدیر و تشکر از حضور اعضای جلسه بیان داشتند:
سرشماری عمومی نفوس و مسکن که در مهر و آبان سال ۱۳۹۵ در کل کشور اجرا خواهد شد کامل ترین و مؤثرترین شیوه برای جمع آوری اطلاعات مورد نیاز کشور محسوب می شود چرا که همه آحاد ملت را تحت پوشش قرار می دهد.

 

 

img_7158

 

 

وی افزود: سرشماری عمومی نفوس و مسکن ۱۳۹۵ ،هشتمین سرشماری کشور می باشدو این سرشماری برای اولین بار بصورت الکترونیکی و بدون کاغذ به دو شیوه اینترنتی و مراجعه حضوری و با استفاده از تبلت به جای استفاده از فرمهای کاغذی اجرا خواهد شد .داداش پور افزود: سرشماری به شیوه اینترنتی از ۳ تا ۲۴ مهرماه در کل کشور اجرا خواهد شد، به این صورت که هموطنان عزیز با مراجعه به سایت سرشماری به آدرس www.sarshomari95.ir خود یا با همکاری دفاتر پیشخوان و کافی نتها فرم سرشماری را پر می کنند ، در این صورت ، هنگام مراجعه مامور سرشماری تنها کافی است که کد رهگیری را که پس از پر کردن فرم اینترنتی از طریق سیستم اینترنتی دریافت می کنند به مامور سرشماری ارائه نمایند.

وی خاطر نشان کرد در شیوه اینترنتی ، سرپرست یا مطلع ترین عضو خانوار با مراجعه به اینترنت (دفاتر پیشخوان و کافی نتها )فرم سرشماری را پر می کند.

 

 

img_7138
وی در ادامه افزود: در روش دوم یا همان روش مراجعه حضوری ، مامورین سرشماری بجای استفاده از فرمهای کاغذی ، با استفاده از تبلت به جمع آوری اطلاعات خواهند پرداخت، در روش مراجعه حضوری ، که از تاریخ ۲۵ مهرماه تا ۲۵ آبان ماه اجرا خواهد شد ماموران سرشماری به منزل مردم مراجعه کرده و چنانچه خانواری موفق به پر کردن فرمهای سرشماری از طزیق اینترنت نشده باشد ، با استفاده از تبلت به جمع آوری اطلاعات خواهند پرداخت و خانوارهایی که به دو روش اینترنتی و حضوری موفق به ثبت اطلاعات خود نشدند از طریق تلفنهایی که در منازلشان قرار داده می شود مشخصات خود را به ستاد سرشماری اعلام می نمایند.

معاون فنی و آموزشی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان نور افزود: اطلاعاتی که باید در سرشماری ارائه شود ، شامل اطلاعات مکان ، هویتی ، وضع مهاجرت ، وضع سواد ، وضع فعالیت زناشویی و باروری و اطلاعات مسکن می باشد که کاملاً محرمانه خواهد بود.

داداش پور در پایان افزود: همه تلاشها بر این است در سال اقتصاد مقاومتی ، اقدام و عمل ، شاهد مشارکت هرچه بیشتر مردم عزیز در طرح های ملی از جمله سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ و همکاری مردم با مراکز دفاتر پیشخوان و کافی نتها باشیم چرا که شرکت در سرشماری اینترنتی نه تنها موجب صرفه جویی در هزینه های این طرح ملی می گردد بلکه مشارکت بالای خانوارها در سرشماری اینترنتی موجب ارتقاء جایگاه نظام آماری کشور در عرصه بین المللی می گردد.

منبع:روابط عمومی فرمانداری شهرستان نور

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو