زمان انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور:

نگرانی آمریکا برای تروریست‌ها نشان از همخوانی آن‌ها است

امام جمعه نور گفت: انتقال منافقین به کشورهای غربی، سبب کاهش نگرانی دولت آمریکا شد و نگرانی آمریکا برای تروریست‌ها نشان از هم‌خوانی آن‌ها است.

 به گزارش سرای نور؛ حجت‌الاسلام سیدمهدی امیری‌ارجمند در خطبه‌های نماز جمعه نور با اشاره به نگرانی دولت آمریکا نسبت به وضعیت منافقان، اظهار کرد: جابه‌جایی و انتقال منافقین به کشورهای غربی، سبب کاهش نگرانی دولت آمریکا شد و نگرانی آمریکا برای تروریست‌ها نشان از هم‌خوانی آن‌ها است.

وی با اشاره به توصیه سخنگوی دولت، افزود: سخنگوی دولت از ائمه جمعه خواست تا در نماز جمعه انصاف را رعایت کنند.

امام جمعه نور تأکید کرد: انصاف از مفاهیم اخلاقی خوبی است که همه باید آن را رعایت کنیم اما شما کسی را که با ۲۳۴ میلیون تومان حقوق، ذخیره نظام نام بردید، انصاف را رعایت کردید؟

امیری‌ارجمند ادامه داد: زمانی که منفعت دارد انصاف است و زمانی که منفعت ندارد انصاف نیست؟ هر دولتی باید با زیرمجموعه خود که کار خلاف می‌کند برخورد کند.

وی تصریح کرد: عربستان سعودی تنش‌ها و بی‌ثباتی منطقه را دست مایه ایران اسلامی نام برد، در حالی که ناامنی منطقه به دست داعش و تروریست‌هایی است که عربستان، آمریکا و هم‌پیمانانشان آن‌ها را به وجود آورده‌اند و حمایت می‌کنند و ایران اسلامی با تشکیل جبهه مقاومت در منطقه به دنبال ایجاد امنیت و ثبات است.

امام جمعه نور با تبریک ولادت امام هادی و عید غدیر خم اظهار کرد: روز غدیر، روز انتصاب ولایت از جانب خدا به دست پیامبر است که با این انتصاب دین کامل شد.

امیری‌ارجمند با گرامیداشت سالروز دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس یادآور حماسه آفرینی‌های بسیج مردمی و نیروهای مسلح است که به رهبری امام(ره) در برابر دشمنان مقاومت کردند و به پیروزی رسیدند.

وی در پایان بیان کرد: در ایام بازگشایی مدارس هستیم و بسیاری از خانواده‌ها و دانش‌آموزان مدارس نیازمند کمک و مساعدت هستند و این وظیفه دینی، مذهبی و انسانی ما است که به آن ها کمک کنیم.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۲۶ شهریور, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو