زمان انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۵ -

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

اجازه نمی‌دهیم به قدرت دفاعی ما اندکی ضربه وارد شود

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: ما اجازه نمی‌دهیم به قدرت دفاعی ما اندکی ضربه وارد شود، باید روند تولید موشک‌های ما روز به روز گسترش یابد تا نفس این گرگ‌ها در سینه بماند.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ صبحگاه مشترک به مناسبت نخستین روز هفته دفاع مقدس با حضور پاسداران، بسیجیان، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده شهدا، جانبازان، ایثارگران، نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت، فرماندار و مسئولان شهرستان نور در میدان صبحگاه سپاه ناحیه نور برگزار شد.

 

 

 

dsc05846

 

 

 

 

سردار حسن حمیدزاده در این مراسم با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهارکرد: هرچه داریم از شهدا داریم و درس بزرگ دانشگاه دفاع مقدس به ملت ایران و ملل آزاده جهان این است که اگر همه جهان، با همه توان به قصد نابودی ملل به پا خیزند، این ملت با وحدت و انسجام و با اتکا به آموزه‌های مکتبی بزرگ اسلام و قرآن کریم و تبعیت از رهبری در برابرشان می‌ایستند و با مقاومت دشمن را به زانو درمی‌آورند.

 

این درس بزرگ دفاع مقدس است که دشمنان باید شکست و خفت را بپذیرند.

 

 

 

 

 

dsc05853

 

 

 

وی گفت: آمریکای جنایتکار، شوروی سابق، اتحادیه اروپا در رأس آن فرانسه، انگلیس، آلمان، رژیم خون‌آشام و جعلی صهیونیستی، ارتجاع عرب و در داخل منافقین و لیبرال‌ها در برابر ملت ایران قد علم کردند، اما شکست خوردند و این معجزه بزرگ انقلاب است که هرگز از حافظه ملت ایران، ملل جهان متجاوزین و مستکبران پاک نخواهد شد.

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به بیش از ۲۲۰ هزار شهید و هزار جانباز، آزاده و شهدای گمنام افزود: ۹۶ ماه، گرگی خون‌خوار و جلادی خون آشام به نام صدام، با نهایت وحشیگری وبرخلاف همه اصول، موازین و قانون بین‌الملل، این تهاجم گسترده را علیه ما آغاز کردند و تمام قدرت‌ها بدون کمترین مانع در طول ۹۶ ماه با تسلیحات پیشرفته و تمام توان در این مقطع از زمان در برابر ملت ایران صف آرایی کردند، اما درهم شکستند.

 

 

 

 

dsc05864

 

 

 

 

این مسئول تصریح کرد: مسئولان کشور باید پیروزی بزرگ هفته دفاع مقدس را به صورت واقعی گرامی بدارند و بدانند جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا قابل اعتماد نیست.

حمیدزاده خاطرنشان کرد: جبهه مهاجم در طول دفاع مقدس همچنان برای نابودی ایران اسلامی پافشاری می‌کند و ایران نگین انگشتری است که دارای عظیم ترین ذخایر نفت، گاز، انرژی و معادن و استعدادهای درخشانی است که این‌ها به یغما می‌برند و ساده اندیشی است که تصور کنید با لبخند و مذاکره در برابر دشمنان می‌توانیم به حقوق خود برسید.

 

 

 

 

dsc05824

 

 

 

وی گفت: آنان به دنبال احیای کاپیتولاسیون هستند و امام عظیم شأن با جمله (آمریکا هیچ غلتی نمی‌تواند بکند) هیمنه آنان را درهم شکست.

 

 

معاون پارلمانی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به برجام اظهار کرد: آنان قول دادند با برجام تحریم‌ها را بردارند اما تشدید کردند و با مذاکره به حقوق حقه ما تن در دهند اما غنی سازی را به تعطیلی کشاندند تا رژیم جلاد و خون آشام صهیونیستی آرام بگیرد، آن‌ها می‌خواهند ملت در فقر و بیچارگی و حقارت دست و پا بزنند اما اسلام و قرآن به ما عظمت بخشید و هنوز مرکب برجام نافرجام خشک نشده از FATF سخن می‌گویند که این، خود تحریمی است.

 

 

 

dsc05860

 

 

 

 

این مسئول تأکید کرد: آنها می‌خواهد تجلی قدرت شکست ناپذیر اسلام که توسط یک بزرگ مرد و مجاهد فی سبیل الله به نام سرلشگر حاج قاسم سلیمانی است، در هم بشکنند.

حمید زاده با اشاره به برجام نافرجام اظهارکرد: آنان برجام یک، دو، سه که مسائل منطقه، قدرت دفاعی کشور و برجام چهارم، حمایت از حقوق بشر، حقوق بشری با موضوع شرم آور همجنس گرایی را پیگیری می‌کنند.

 

 

 

dsc05864

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: سناتور آمریکایی همجنس باز با ویزای دفتر حفظ منافع آمریکا وارد ایران شد که البته می‌دانیم با چه هدفی وارد ایران می‌شوند.

 

 

معاون پارلمانی سازمان پدافند کشور افزود: دشمنان پس از شکست خفت بار در جنگ تحمیلی در عراق، سوریه وغیره در آستانه انتخابات آینده با سه جاسوس به عنوان سفیر فرانسه، آلمان و انگلیس وارد کشور می‌شوند و برای نفوذ، فرو پاشی و در هم شکستن اقتدار نظام با روش‌های منافقانه توأم با پستی و حقارت همانند دزدان، مخفیانه برای رسیدن به اهداف شومشان وارد ایران می‌شوند اما در برابر آنان می ایستیم و نمی‌گذاریم قراردادهای نفتی ما بر اساس معادلات آن‌ها تنظیم شود.

 

 

 

dsc05863

 

 

 

 

 

این مسئول تأکید کرد: ما اجازه نمی‌دهیم به قدرت دفاعی ما اندکی ضربه وارد شود و باید روند تولید موشک‌های ما روز به روز گسترش یابد تا نفس این گرگ‌ها در سینه بماند.

 

 

dsc05830

 

 

 

 

حمیدزاده با اشاره به کسانی که سر سفره انقلاب نشستند تأکید کرد: ما توقع نداریم نمک بخورند و نمکدان بشکنند و ژاپن و آلمان را به صورت غیر واقعی مثال بزنند و علت پیشرفت آنان را حذف نیروهای مسلحشان نام ببرند، یک بار موشک و حالا اصل توان دفاعی کشور را هدف قرار دادند که برخلاف نص صریح قرآن است که شعار پاسداران جان بر کف انقلاب اسلامی است (وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ وَمِنْ رِبَاطِ الْخَیْلِ …) آن‌ها برنامه دارند اما ما هوشیار و بیداریم و تنها راه پیروزی بصیرت و مقاومت است.

 

 

 

dsc05823

 

dsc05842

 

dsc05821

 

 

dsc05836

 

 

dsc05822

 

dsc05819

dsc05853

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو