زمان انتشار: ۴ مهر ۱۳۹۵ -

امام جمعه نور:

باید در دفاع نظامی در مقابل تهدیدات دشمنان با قدرت عمل کنیم

امام جمعه نور گفت: نگاه ایران اسلامی است که باید در دفاع نظامی در مقابل تهدیدات دشمنان با قدرت عمل کنیم.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ حجت الاسلام سید مهدی امیری ارجمند با اشاره به عفاف و حجاب اظهار کرد: کسانی که عفاف و حجاب دارند در امنیت هستند و رعایت شئونات اسلامی و تعالیم الهی سبب می‌شود تا مورد تعرض قرار نمی‌گیرند.

وی با اشاره به کسانی که در جامعه الگو هستند، افزود: کسانی که در جامعه الگو هستند باید توجه بیشتری به کردار و رفتار خود داشته باشند.

امام جمعه نور با قدردانی از اداره آموزش و پرورش شهرستان نور و تمام کسانی که در این عرصه تلاش می‌کنند تصریح کرد: آموزش و پرورش همان‌گونه که در حوزه علم و دانش تلاش می‌کند، باید در حوزه تربیت دانش آموزان نیز توجه ویژه ای داشته باشد و با برنامه ریزی و شرکت دانش‌آموزان در برنامه‌های مختلف فرهنگی، نمازجماعت، قرآن و … تلاش کنند تا آینده سازان ایران اسلامی هم از نظر علمی و هم معنوی ارتقاع چشمگیری داشته باشند.

خطیب جمعه نور با اشاره به آغاز ثبت نام اینترنتی نفوس و مسکن تأکید کرد: با همکاری می‌توان سطح ثبت نام را از ۳۵ درصد در سال ۹۰ به ۴۵ درصد رساند.

امیری ارجمند به دیدار مردم نور با رهبر معظم انقلاب در عید غدیر اشاره و از تمام کسانی که امکانات لازم را برای این دیدار مهیا کردند، قدردانی کرد.

وی به دیدار فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب اشاره کرد وافزود: در این دیدار رهبر معظم انقلاب فرمودند: سپاه سنگر مستحکم انقلاب اسلامی است که باید امنیت داخلی و خارجی را تأمین کند.

امام جمعه نور تصریح کرد: این نگاه بلند امام(ره) بود که سپاه را تشکیل داده است و سپاه از متن جامعه، مردم و خانواده‌ها است و یکی از قدرت‌های نرم ما بی‌اعتنایی به نظام سلطه است، زیرا آن‌ها قابل اعتماد نیستند و رئیس جمهور نیز در سازمان ملل به بدعهدی آمریکا اشاره کرده است.

امیری اظهارکرد: ایران در برجام به تعهدات خود عمل کرد اما طرف مقابل بدعهدی کرده است و ما باید در مقابل نظام سلطه، اقتدار نظامی داشته باشیم و همانطور که سردار سلامی گفت: دریایی از موشک‌ها در زیرساختهای ما وجود دارد و اگر کشوری بخواهد، کوچکترین خطایی نسبت به ایران اسلامی کند ما آن را با خاک یکسان می‌کنیم و این نگاه ایران اسلامی است که باید در دفاع نظامی  در مقابل تهدیدات دشمنان با قدرت عمل کنیم.

وی گفت: بی‌عقلی است که کشور ژاپن را مثال بزنیم و علت پیشرفت آن را نبود قدرت نظامی بدانیم، زیرا در جنگ جهانی دوم اجازه نداشت تا دست به اسلحه و اقتدار نظامی بزند، تقویت در حوزه‌های علمی و نظامی و غیره سبب می‌شود تا دشمن کوتاه بیاید.

امام جمعه نور خاطرنشان کرد: پس از هشت سال دفاع مقدس یک وجب از خاک ایران اسلامی در دست دشمنان نیست و این نشانه قدرت اسلامی است که این اقتدار جای بسی افتخار و قدردانی دارد.

امیری ارجمند با اشاره به آتش‌بس روسیه و آمریکا خاطرنشان کرد: هواپیماهای آمریکایی بر سر سربازان سوریه بمب ریختند و آتش بس را نقض کردند، زیرا خودشان تروریست و تروریست پرور هستند و سال‌ها تلاش کردند تا منطقه را ناامن کنند و مسلمانان را به جان هم بیندازند تا در این میان اسلحه‌های خود را به فروش برسانند، همان‌طور که در دو دهه، عربستان ۵۰۰ میلیون دلار، اسلحه خریداری کرده است.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۴ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو