زمان انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۵ -

بی‌تفاوتی ما به مسایل فرهنگی از اهدف دشمن است

کارشناس مسائل سیاسی گفت: دشمن بدنبال بی‌تفاوت کردن ما نسبت به مسایل فرهنگی است.

 

 به گزارش خبرنگارسرای نور،حسین محمودی فرمانده سپاه ناحیه نور در این مراسم با تبریک ایام دهه ولایت و امامت، مقام پیشکسوتان و رزمندگان عرصه جهاد و شهادت را گرامی داشت.

 

 

 

img_20160928_233840

 

 

وی اظهارکرد: انقلاب و جنگ ما شالوده‌ی ابرقدرت‌ها را از هم پاشید و ایثارگری‌های رزمندگان و جهادگران، در جهان غوغا به پا کرد.

سید علی سلیلی کارشناس مسائل سیاسی طی سخنرانی در مراسم که  به مناسبت هفته دفاع مقدس، در سالن نمازخانه سپاه ناحیه نور برگزارشد، اظهار کرد: آنچه داریم از پاسداران دهه ۶۰ است و بعد از آنها نسلی آمد که جبهه و جنگ را ندیدند؛ به همین دلیل باید به خوبی و درستی آن دلاوری‌ها معرفی، شناسانده و مقام شامخ آنها ارج نهاده شود و هفته دفاع مقدس فرصت خوبی برای این مهم محسوب می‌شود، تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان نشانه‌ای از ادب است.

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره مسئله جنگ نامتقارن که رهبر معظم انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) و دیدار با خانواده شهدای منا بیان کرد، افزود: جنگ نامتقارن جنگی است که یکی از طرفین سلاحی داشته باشد که به طرف مقابل محروم باشد و این سلاح که همان توکل به خدا، صدق وعده الهی، خدا باوری و خدا یاوری است که زمان جنگ با وجود سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی فراوان جبهه باطل در اختیار رزمندگان ما بود.

 

 

img_20160928_233838

 

 

 

این مسئول در ادامه تصریح کرد: عاملی که در دفاع مقدس موج می‌زد و در حال حاضر کمبود آن احساس می‌شود اتحاد و همدلی نیروهای ارزشی بود.

سلیلی گفت: طبق فرمایش رهبرانقلاب در دانشگاه امام حسین(ع)، جوان‌ها در خرمشهرهای پیش رو با سه عامل صدق وعده خدا، همدلی، وحدت و ایمان می‌توانند به پیروزی دست پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: دشمن می‌خواهد در چهار جبهه‌ی سیاست، اقتصاد، فرهنگ و علم ما را تسلیم کند اما، کار انقلابی، دشمن را منفعل و زمین‌گیر می‌کند.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: بی‌تفاوتی به مسایل فرهنگی همان چیزیست که دشمن بدنبال آن است و تبلیغ تشیع منهای امور فرهنگی فایده‌ای نخواهد داشت.

وی در پایان به نوشته هیلاری کلینتون در کتابش اشاره کرد که گفته تنها راه مبارزه با ایران تغییرات بنیادین در رفتار ایرانیان و عوض کردن سابقه فرهنگی ایرانی‌هاست.

سلیلی تأکید کرد: پیرو سخنان رهبر در جمع ائمه جماعت، اگر حصار و خاکریز فرهنگی نباشد همه چیز را از دست خواهیم داد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۸ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو