زمان انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۵ -

با حضور سردار سلامی

یادواره شهدای اطلاعات کشور در ساری برگزار می‌شود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال کشور از برگزاری یادوراه شهدای اطلاعات کشور با حضور سردار سلامی در پارک ملل ساری خبر داد.

به گزارش  سرای نور؛ سردار علی شالیکار در نشست خبری به مناسبت برگزاری یادواره ۳۲۳ شهید اطلاعات شمال کشور در ساری، اظهار کرد: یادواره شهدای شمال کشور پنج‌شنبه ۱۵ مهر در محل پارک ملل ساری برگزار می‌شود.

وی افزود: سردار سلامی به عنوان سخنران این مراسم حضور می‏‌یابد که قرار است در این مراسم از یادمان شهدای اطلاعات شمال کشور در پارک قائم نیز رونمایی شود.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال کشور در ادامه به نقش بسیار برجسته نیروهای اطلاعات در دوران دفاع مقدس اشاره و تصریح کرد: با اقدامات اثرگذار نیروهای اطلاعات و عملیات، جنگ به صورت منسجم به نتیجه می‎رسید.

شالیکار خاطرنشان کرد: در دوران جنگ بیشترین آسیب‌ها متوجه نیروهای اطلاعات بود، به این دلیل که این نیروها قبل، حین و بعد از عملیات باید نسبت به شناسایی نقاط قوت و ضعف دشمن برنامه جدی و منسجم ارائه می‌کردند.

وی با اعلام اینکه بسیاری از شهدای اطلاعات کشور در زمان جبهه گاهی تا یک سال از خانواده خودشان بی‌خبر بودند، افزود: برای اجرای یک عملیات باید ساعت‌های زیادی کار اطلاعاتی و شناسایی انجام می‌شد.

وی در ادامه با اشاره به توان نظامی کشور در مبارزه با دشمن خاطرنشان کرد: به دلیل اقدامات مناسبی که در تجهیز ادوات جنگی در کشور انجام شد، دغدغه‌ای برای تامین تسلیحات نداریم و قدرت نظامی به حدی رسید که به قول فرمایش مقام معظم رهبری در هر نقطه که دشمن شیطنت کند نیروهای ما در آن منطقه حضور پرشور خواهند داشت.

رئیس ستاد یادواره شهدای اطلاعات شمال کشور در پایان گفت: سه استان شمالی کشور ۳۲۳ شهید اطلاعات تقدیم انقلاب اسلامی ایران کردند که ۲۰۷ شهید متعلق به استان مازندران، ۳۵ شهید اهل استان گلستان و ۸۵ شهید اهل استان گیلان هستند.

منبع:بلاغ

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۳ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو