زمان انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۵ -

نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت:

احیای مجتمع تفریحی و گردشگری بهدشت چمستان

نماینده مردم نور و محمود آباد در خانه ملت گفت: ایجاد مناطق تفریحی و گردشگری در راستای توسعه صنعت توریسم سبب رونق اقتصادی منطقه و اشتغال زایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار سرای نور؛ علی اسماعیلی در بازدید مجتمع تفریحی و گردشگری بهدشت اظهار کرد: حمایت از سرمایه گذار و ایجاد مناطق تفریحی و گردشگری در راستای توسعه صنعت توریسم سبب رونق اقتصادی منطقه و اشتغال زایی می‌شود.

 

وی با تأکید بر اینکه در بهدشت هیچ زمین‌خواری و تفکیک صورت نگرفته است، افزود: با رفع مشکلات زمینه لازم برای سرمایه گذاران در این مجتمع تفریحی و گردشگری فراهم شود.

 

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی در بازید استاندار و هیئت همراه از دانشگاه پیام نور چمستان، خواستار تأمین اعتبار و بودجه در راستای احداث این دانشگاه شد.

 

این مسئول بر تأسیس ساختمان بخشداری چمستان و رفع مشکلات و مسائل مردم منطقه در شرکت زربال تأکید کرد.

اسماعیلی با بیان اینکه رفع مشکل انتقال خط لوله گاز به لاویج باید تسریع شود، خواستار رسیدگی به مشکلات مردم منطقه لاویج با منابع طبیعی شد.

وی با اشاره به مشکلات مردم انگتارود یاد آورشد: در راستای تأسیس شرکت تعاونی دامداران با محوریت پرورش دام و طیور در این روستا، مشکلات مردم بررسی و رفع شود.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در این بازدید تصمیم گیری در مورد بازگشایی کمربندی رویان، ایمن سازی و تکمیل پروژه محور نور، چمستان، آمل و ساختمان فرمانداری نیز مطرح شد.

کلیدواژه ها:
زمان انتشار: ۱۷ مهر, ۱۳۹۵

مطالب مرتبط


  • آخرین اخبار
  • پربیننده ترین ها
  • آرشیو